رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: جهانیان در نامه‌ای رسمی از سازمان لیگ درخواست تغییر کارت مربیگری کریمی را ارائه کرد.

محمودزاده: جهانیان نامه ارسالی خودش را هم تکذیب می کندفریبرز محمودزاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره حواشی ایجاد شده درباره صدور کارت سرمربی گری تیم نفت تهران برای علیرضا امامی فر بیان کرد: هرچند در برگه مشخصات فردی مربوط به علیرضا امامی فر که در هیئت فوتبال ثبت شده است، سمت او مربی درج شده است اما زمانیکه بحث صدور مجوز حرفه ای پیش آمد، حمیدرضا جهانیان، مالک باشگاه نفت طلائیه در مکاتبه با سازمان لیگ درخواست کرد به دلیل اینکه علی کریمی مدرک A ندارد، کارت امامی فر از مربی به سرمربی تغییر یابد. بنابراین شخص جهانیان درخواست کرد چنین اقدامی انجام شود.

او ادامه داد: حمیدرضا جهانیان در نامه ای رسمی از سازمان لیگ درخواست تغییر کارت مربیگری کریمی را ارائه کرد اما او در اظهارنظری عجیب مدعی شده است که به صورت خودجوش این کار را انجام دادیم. نمی دانم سند کتبی را قبول کنم یا صحبت های شفاهی را. باید یاد بگیریم در چارچوب قانون حرف بزنیم و از دروغ گفتن اجتناب کنیم. زمانی که پیگیر صدور کارت سرمربیگری امامی فر بودیم، کادرفنی و مالک باشگاه نفت وارد دعوا شدند و به همین دلیل جهانیان نامه قطع همکاری با کریمی و دستیارانش را برای ما ارسال کرد. بنابراین از تغییر کارت امامی فر خودداری کردیم.

محمودزاده خاطرنشان کرد: هیچ کاری را بدون مدرک انجام نمی دهیم و مالک باشگاه نفت طلائیه نبایست فرافکنی کند. سال هاست در کمیته نقل و انتقالات فعالیت می کنم و به قوانین این حوزه آشنایی کامل دارم. بنابراین هیچ کاری را بدون مدرک انجام نمی دهم.

او درباره بحث تسویه حساب نکردن باشگاه نفت با کریمی و دستیارانش اظهار داشت: این موضوع در حیطه اختیارات کمیته نقل و انقالات سازمان لیگ نیست و ما تنها وظیفه داریم مجوز حضور کادرفنی جدید نفت را صادر کنیم. زمانی هم که جهانیان نامه قطع همکاری با کریمی و دستیارانش را برای ما ارسال کرد، به حمید درخشان و دستیارانش مجوز دادیم. از طرفی با توجه به اینکه باشگاه نفت قرارداد درخشان و کادرفنی قبلی اش را فسخ نکرده بود، آن ها می توانند با همان کارت قبلی خود در لیگ برتر مربیگری کنند.

انتهای پیام/

اظهارات محمودزاده درباره حواشی باشگاه نفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Mahdi
۰۷:۰۶ ۲۰ مهر ۱۳۹۶
از نظر جهانیان هر کاری که او انحام میدهد حرفه ای است و تنها اوست که مفهوم رفتار حرفه ای را میداند.
آخرین اخبار