مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست استان کرمان گفت :به دلیل تنوع اقلیمی استان و تعدد گونه های جانوری و مسافت های طولانی تا مرکز استان به زودی اورژانس ویژه حیات وحش راه اندازی خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،جزینی زاده مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست استان کرمان با اعلام این خبر گفت : تا کنون 150مورد تیمار حیات وحش زخمی دراستان انجام شده و به طبیعت بازگردانده شده اند .
جزینی زاده افزود: شکار،عوامل طبیعی و موانع سبب زخمی شدن انواع و گونه های مختلف حیات وحش میشود و همین موضوع سبب شده است که امسال 150مورد تیمار در این اداره کل انجام شود و این حیوانان به طبیعت بازگردانده شوند.
وی گفت : به دلیل تنوع اقلیمی استان کرمان و تعدد گونه های مختلف جانوری و مسافت های طولانی تا مرکز استان و به منظور حفظ و نگهدار ی حیات وحش به زودی باتامین اعتبار به موقع اورژانس ویژه حیات وحش در استان کرمان راه اندازی و تجهیز خواهد شد.
مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست استان کرمان گفت :با توجه به خطر و تهدید شکار پرندگان شکاری در استان کررمان و سوء استفاده برخی سودجویان مردم هرگونه موردی را به این اداره کل اطلاع دهند .

انتهای پیام /ی

راه اندازی اورژانس حیات وحش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.