نماینده مردم زابل گفت: بر اساس گزارش‌های بهداشت جهانی شهر زابل جزء چند شهر آلوده جهان است لذا لازم است که اقداماتی موثری برای این معضل به عمل بیاید.

شهر زابل جزء چند شهر آلوده جهان است لذا لازم است که اقداماتی موثری برای این معضل به عمل بیایدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حبیب الله ده‌مرده نماینده مردم زابل در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز چهارشنبه( 19 مهر)، اظهار کرد:‌ اگر وحدت داشته باشیم آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، سپاه مولود انقلاب و نیروی مردمی حافظ اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی است که با اقتدار از منافع مردم در سطح جهانی دفاع می‌کند، اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

ده‌مرده افزود: مردم سیستان که در طول تاریخ در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی دارای افتخارات فراوانی هستند در اثر عدم مدیریت صحیح به سرنوشتی دچار شده‌اند که نه در شأن نظام جمهوری اسلامی ایران است و در شأن مردم این دیار، البته این منطقه ظرفیت‌های فراوانی دارد.

نماینده مردم زابل تصریح کرد: برای جلوگیری از کوچ و مسائلی از این قبیل از رئیس جمهور انتظار داریم که اقدام مناسبی به عمل بیاورد.

وی بیان کرد: ریزگردها باعث مستأصل شدن مردم سیستان شده و بر اساس گزارش‌های بهداشت جهانی شهر زابل جزء چند شهر آلوده جهان است لذا لازم است که اقداماتی موثری برای این معضل به عمل بیاید.

ده‌مرده ادامه داد: در حوزه آمایش سیستان  نیز لازم است که اقدام جدی‌ انجام شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار