در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

ثبت‌نام متقاضیان نمایشگاه بیست و چهارم چاپ پایان یافت/ تعداد سالن‌ها تغییر محسوسی نداشته است

رئیس اتحادیه لیتوگرافان گفت: متقاضیان با پایان زمان ثبت‌نام مشغول جانمایی تجهیزات خود هستند.

ثبت نام نمایشگاه چاپ و بسته بندی تمام شد

احمد ابوالحسنی رئیس اتحادیه لیتوگرافان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته بندی گفت: ثبت‌نام‌های قطعی بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تمام شده است. تعدادی از شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه هم اکنون کار جانمایی لوازم و تجهیزات چاپ و بسته‌بندی خود را در نمایشگاه انجام می‌دهند. استقبال از نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی امسال در بخش داخلی و بین‌المللی خوب است و متقاضیان زیادی دارد.

وی افزود: به دلیل اینکه متراژ مورد درخواست متقاضیان بسیار زیاد است مطمئن هستم به تعدادی از متقاضیان برای شرکت در نمایشگاه فضایی نمی‌رسد. این مسئله به دلیل متراژی که در اختیار برگزارکنندگان این دوره از نمایشگاه قرار گرفته است، به وجود می‌آید. به نمایشگاه بیست و چهارم چاپ و بسته‌بندی فقط یک سالن اضافه شده است.

رئیس اتحادیه لیتوگرافان درباره حضور کشورهای حاضر در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی اظهار کرد: تاکنون حضور کشورهای چین، ترکیه، آلمان و ایتالیا در بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی قطعی شده است و این کشورها در نمایشگاه امسال حاضر می‌شوند. کشورهای چین و ترکیه در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی نماینده ملی دارند.

گفتنی است؛ برای اینکه بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی را از نظر کمی و کیفی ارتقا دهند،  مسابقاتی برگزار و به برگزیدگان این مسابقات جوایزی اهدا می‌شود. اولین مسابقه در زمینه پوستر نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی با هدف فعال کردن و افزایش مشارکت طراحان است. با وجود اینکه پوستر نمایشگاه هم اکنون آماده است، از طراحان خواسته شد  پوستری با شاخص‌هایی که به آنها معرفی کردند، طراحی کنند. شش پوستر برتر را که در مسابقه برگزیده شوند، در مدت برگزاری نمایشگاه به نمايش می‌گذارند.

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار از بیست و چهارمین دوره نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار