معاون فضای مجازی صداوسیمای خراسان رضوی؛

اردوی جهاد رسانه‌ای گام مؤثری در تقویت تولیدات حوزه فضای مجازی است

معاون فضای مجازی صداوسیمای مرکز خراسان رضوی گفت: برگزاری اردوی جهاد رسانه‌ای می‌تواند در تقویت تولیدات حوزه فضای مجازی تأثیرات بسیار خوبی داشته باشد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محمود زنده‌دل در حاشیه بازدید از نخستین اردوی جهاد رسانه‌ای و فضای مجازی کشور افزود: در موقعیت کنونی شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی در قالب برودکست به مخاطبان ارائه می‌شود، امّا بستر نوین فضای مجازی در قالب «برود بند» با استقبال گسترده‌ای روبرو شده و همین امر فعالیت دشمنان در فضای مجازی را گسترش داده است.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام روزنه‌های فراوانی را در حوزه فضای مجازی شناسایی کرده و بر روی همان روزنه‌ها به‌طور جدی کار کرده‌اند که در چنین شرایطی نیرو‌های ارزشی انقلاب اسلامی و مسئولان مربوطه وظیفه دارند تا ضمن تلاش مضاعف در حوزه رسانه و فضای مجازی، خلأ‌های موجود را پر کنند و با روحیه جهادی مقابل دشمنِ تا بن دندان مسلح بایستند.

معاون فضای مجازی صداوسیمای مرکز خراسان رضوی در ادامه ضمن تقدیر از سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی و بسیج سازندگی سپاه امام رضا علیه‌السلام در برگزاری نخستین اردوی جهاد رسانه‌ای و فضای مجازی گفت: چنین اردو‌هایی قطعا منجر به مهارت‌افزایی بسیجیان تلاشگر می‌شود و ظرفیت ایده‌آلی برای تقویت تولیدات در حوزه فضای مجازی است؛ لذا از این حیث خرسندیم که نیرو‌های بسیجی با علاقه وافر به افزایش مهارت‌ها می‌پردازند و به مسئولان در شناسایی استعداد‌ها کمک می‌کنند.

زنده‌دل افزود: یکی از نکات سازمان صدا و سیما چه در حوزه رسانه سمعی و بصری ملی و چه در حوزه معاونت فضای مجازی، «تولید محتوا» است و بی‌تردید با بهره‌مندی از ظرفیت شرکت‌کنندگان در این اردوی جهاد رسانه‌ای می‌توان تعاملات مناسبی داشت؛ صداوسیما و شبکه استانی در جهت استفاده از این ظرفیت آمادگی دارد.

معاون فضای مجازی صداوسیمای مرکز خراسان رضوی گفت: امیدواریم در تعاملات فی‌مابین با سازمان بسیج رسانه استان بتوانیم از ظرفیت این نیرو‌های ارزشی و بسیجی به صورت طبقه‌بندی‌شده استفاده کنیم و چنین ظرفیت‌های مطلوبی منجر به تولیدات فاخر شود که در سطح عالی فضای مجازی و همچنین در حوزه شبکه‌های استانی و سراسری قابل پخش باشد.


انتهای پیام//ف.ج

 
 

برگزاری نخستین اردوی جهاد رسانه‌ای و فضای مجازی کشوردر مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.