مسؤول مسابقات تنیس جام شهدای هوانیروز گفت: این مسابقات به جهت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مجموعه پرواز اصفهان برگزار شد و حدود 80 شرکت‌کننده از 4 استان اصفهان، تهران، کرمان و خوزستان در این رقابت‌ها شرکت کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،یوسف کساییان  در خصوص مسابقات تنیس جام شهدای هوانیروز، اظهار داشت: این مسابقات به جهت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مجموعه پرواز اصفهان برگزار شد و حدود 80 شرکت‌کننده از 4 استان اصفهان، تهران، کرمان و خوزستان در این رقابت‌ها شرکت کردند و 4 میلیون تومان جایزه نقدی برای این مسابقات در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری مسابقات گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت شهدای هوانیروز بوده است. افزود: جام شهدای هوانیروز در دو بخش انفرادی و 2 نفره برگزار شد و در بخش 2 نفره 20 تیم شرکت داشتند و مسابقات از 11 تا 18 مهر‌ماه برگزار شد و روند آن بسیار خوب و به دور از حاشیه بود و مسائل داوری و پزشکی کاملا تحت کنترل بود.

مسؤول برگزاری مسابقات تنیس جام شهدای هوانیروز در پایان تصریح کرد: در بخش 2 نفره مقام سوم مشترک به تیم رضا حداد و عرفان گل‌احمد و تیم مهدی اهتمایی و پوریا اهتمایی رسید و تیم فرید فرجادیان و کاوه ادیب دوم شدند و حسام کساییان و شهاب رادق عنوان قهرمانی را از آن خود کردند؛ در بخش انفرادی نیز ارسلان ملکی و نوید ضرابی به طور مشترک سوم شدند و مهدی اهتمایی به مقام دوم رسید و معین محمدی قهرمان شد.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری مسابقات تنیس جام شهدای هوانیروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.