کارشناس کونگ فو کشورمان گفت: امید زیادى به قهرمانى تیم ملى کونگ فو در مسابقات قهرمانى جهان در ایتالیا داریم.

نوروزى: اميد زيادى به كسب قهرمانى تيم ملى كونگ فو در جهان داريمسعید نوروزی در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تیم ملی کونگ فو ایران اظهار کرد: عملکرد کونگ فو کاران ما در بازی های داخل سالن آسیا عالی بود. اکنون ملی پوشان در اردوی اردبیل برای رقابت های جهانی ایتالیا آماده می شوند و امیدوارم در آن مسابقات هم نتایج خوبی کسب کنیم.

مسئول سبک کونگ فو پرتو آ جنوب غرب تهران درباره شرایط اردوهای آماده سازی تیم ملی کونگ فو بیان کرد: ورزشکاران پیش از حضور در اردوهای تیم ملی در رقابت های انتخابی شرکت می کنند و پس از انتخاب شدن در ۱۲ مرحله اردویی برای حضور در مسابقات جهانی آماده می شوند.

او ادامه داد: در هر رده سنی ۱۰ وزن داریم که نفراتی از استان های مختلف کشور در این اوزان ملی پوش شده اند و اردهای آماده سازی را پشت سر می گذارند.

داور درجه اول کونگ فو کشورمان درباره احتمال قهرمانی تیم ملی کونگ فو ایران در رقابت های جهانی ایتالیا گفت: باتوجه به آمادگی ورزشکارانمان و حمایت خوبی که از تیم ملی کونگ فو انجام شده است، امید زیادی به کسب عنوان قهرمانی جهان داریم.در ضمن هفته گذشته نادر شکری پدر حقوق ورزشی ایران طی مراسمی به شهر رم سفر کرد و برای آنها به سخنرانی پرداخت. همچنین او یکی از بنیان گذاران سبک کونگ فو کشور هم محسوب می شود.

نوروزی در پایان تصریح کرد:رشته کونگ فو جزو رشته های اصیل کشورمان محسوب می شود به طوری که در طول این مدت توانسته است جایگاه بسیار خوبی را برای خودش در میادین بین المللی دست و پا کند و به عنوان مادر تمام رشته های رزمی هم شناخته می شود.باید بگویم در فنون کونگ فو از ضربات دست،پا و دفاع شخصی استفاده شده است و با تمام این تفاسیر می توان گفت کونگ فو مادر تمام رشته های رزمی به حساب می آید.

انتهای پیام/

اظهارات نوروزی درباره وضعیت این روزهای تیم ملی کونگ فو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار