پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: فدراسیون فوتبال و دولت باید امکانات تیم ملی را پیش از جام جهانی تامین کنند و مهم ترین آن هم بازی های دوستانه است

حمید استیلی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان در آستانه آغاز رقابت های جام جهانی بیان کرد: تیم ملی خوبی داریم و مردم پس از صعود به رقابت های جام جهانی 2018 روسیه بسیار خوشحال شدند که این بسیار خوشحال کننده است. فکر می کنم تنها دوره ای است که راحت و بدون استرس به جام جهانی صعود کردیم و مطمن هستم در جام جهانی موفق می شویم و از مرحله گروهی صعود کنیم، زیرا این خواسته مردم است و امیدوارم به این هدف برسیم. در این 6-7 سالی که  کی روش در ایران بوده، بسیار موفق عمل کرده و تیم ملی را به ثبات خوبی رسانده است.

او افزود: فدراسیون فوتبال و دولت باید امکانات تیم ملی را پیش از جام جهانی تامین کنند و مهم ترین آن هم بازی های دوستانه است. تیم ملی باید قبل از آغاز جام جهانی دیدارهای دوستانه خوبی را برگزار کند تا بازیکنان باهم هماهنگ شوند و بتوانند نتایج خوبی بدست آورند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره مشکلات مالی تیم ملی هم گفت: پس از صعود به جام جهانی 2018 روسیه، فیفا پاداش خوبی به فدراسیون فوتبال داد و دولت و وزارت ورزش و جوانان هم باید به تیم ملی کمک کنند تا آنها با حمایت بیشتری  به مصاف حریفان بروند. در سالهای قبل هم امکانات خوبی نیز وجود نداشت و اکنون هم 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس هنوز ورزشگاه اختصاصی برای میزبانی از حریفانشان ندارند اما کی روش توقع حرفه ای دارد و  مسئولان هم باید تلاش کنند تا آ نها را برآورده کنند.

استیلی ادامه داد: باید تلاش کنیم تا تیم ملی با هدایت کی روش به مرحله بعد جام جهانی صعود کند و تیمی در بزرگترین آوردگاه فوتبالی جهان موفق است که بتواند گل بزند و امتیازهای لازم را برای صعود کسب کند.

گلزن ایران به آمریکا در جام جهانی 1998 فرانسه درخصوص اینکه دوست دارد ایران در روسیه با چه تیم هایی همگروه شود، اظهار کرد: در جام جهانی تیم ضعیفی وجود ندارد و گروه بندی فیفا سبب می شود تا در گروه های 8 گانه عدالت برقرار شود.  در برخی از گروه ها شاید تیمی عملکرد بهتر داشته باشد و به گروه مرگ بدل شود اما واقعیت این است در جام جهانی تیم ضعیف وجود ندارد و همه کشورها درصدد افتخار آفرینی هستند. در همه جای دنیا نتیجه گیری مهم است  و زمانیکه کی روش در ایران است، نتیجه می گیرد و به امید خدا به مرحله بعد صعود می کند که مردم هم همین خواسته را دارند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درپایان درباره حواشی بازیکنان این تیم در امارات هم گفت: نمی خواهم به حواشی دامن بزنم اما کار سختی در بازی برگشت مقابل الهلال داریم و امیدوارم مقابل این تیم به پیروزی برسیم.

انتهای پیام/

اظهارات استیلی درباره تیم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار