عضو کمیسیون عمران از حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر راه در نشست امروز عصر این کمیسیون خبر داد.

بررسی تحقیق و تفحص توزیع اعتبارات عمرانی با حضور نوبخت/ سوال نمایندگان از آخوندی درباره قوانین حمل و نقلشادمهر کاظم‌زاده عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نشست امروز عصر این کمیسیون گفت: موضوع تحقیق و تفحص با محوریت چگونگی توزیع اعتبارات عمرانی در کشور با حضور نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه بررسی شد.

وی ادامه داد: برخی اعضای کمیسیون عمران درباره اینکه چرا تعدادی از پروژه‌ها رشد هزار درصدی داشته اما برخی دیگر هنوز نیمه کاره مانده‌اند یا اینکه آیا امکان دارد تعصبات و عِرق خاص در این میان تاثیرگذار باشد، سوالاتی را مطرح کردند.

نماینده مردم دهلران تصریح کرد: نوبخت هم توضیحاتی را درباره دلایل و درصد تاخیرها در تکمیل پروژه‌های عمرانی، اولویت‌ها، مشکلات پروژه‌های عمرانی و ... ارائه کرد که برخی نمایندگان قانع شدند اما قرار شد طی جلسات بعدی این موضوع بیشتر بررسی شود.

کاظم‌زاده همچنین با اشاره به سوال تعدادی از نمایندگان از وزیر راه و شهرسازی هم اظهار کرد: قرار بود آخوندی در جلسه صبح کمیسیون عمران حاضر شود که به دلیل همزمانی با برگزاری همایش سالیانه مسکن در جلسه عصر حضور یافت.

وی افزود: نمایندگان سوالاتی را درباره اجرا نشدن قوانین مرتبط به حمل و نقل داشتند که از برخی  توضیحات وزیر راه و شهرسازی قانع شدند و برخی دیگر درخواست ارائه سوال به صحن علنی مجلس کردند اما قرار شد فرصت دیگری به آخوندی برای اقناع نمایندگان در کمیسیون داده شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران با اشاره به حضور معاون عمرانی وزارت کشور در جلسه امروز گفت: معاون وزیر گزارشی در رابطه با قوانین مرتبط به شهرداری و مسائل عمرانی کشور در برنامه ششم توسعه برای نمایندگان ارائه کرد و برخی اعضا هم سوالاتی را درباره میزان اجرای قوانین در حوزه صدور پروانه ساختمانی مطرح کردند.

نماینده مردم دهلران خاطرنشان کرد: برخی نمایندگان از رحمانی فضلی سوالاتی داشتند که به دلیل پس گرفتن آن، وزیر کشور در این جلسه حضور نیافت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار