تفاهم نامه همکاری‌های مشترک علمی و فناوری میان پایگاه استنادی علوم جهان اسلام و وزارت تحقیقات، فناوری و آموزش عالی اندونزی امضا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دهقانی سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام در شیراز اظهار کرد: در تفاهم نامه مشترک میان پایگاه استنادی علوم جهان اسلام و وزارت تحقیقات، فناوری و آموزش عالی اندونزی بر تبادل اطلاعات و تجربیات در مدیریت انتشارات علمی و پژوهشی، تسهیل در همکاری میان موسسات و سازمان‌های مرتبط با تحقیقات و ایجاد بستری مناسب برای همکاری‌های دو طرف تاکید شده است.

وی ادامه داد: طرف اندونزیایی هم اعلام آمادگی کرد تا در زمینه‌های کشاورزی، پرورش گیاهان دارویی و انرژی‌های نو، دانش و تجربیات خود را در اختیار ایران و آی سی اس (ISC) قرار دهد.

دهقانی با بیان اینکه پیش از این پایگاه استنادی علوم جهان اسلام با کشور‌های مالزی، پاکستان، عراق، جمهوری آذربایجان و افغانستان تفاهم نامه منعقد کرده است، تصریح کرد: این تفاهم نامه به منظور ارتقاء جایگاه علمی و پژوهشی دانشگاه‌ها و موسسات علمی تهیه و منعقد شده است.

سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام در شیراز گفت: این پایگاه با تحقیق و ایجاد شبکه پیوسته علمی، نشریات و آثار برتر علمی جهان اسلام را در اختیار کشور‌های اسلامی می‌گذارد.

وی اضافه کرد: اعضای این پایگاه با برگزاری کنفرانس‌ها و کارگاه‌های آموزشی در کشور‌های مختلف سعی دارند اطلاعات، تجریبات، دانش و آثار برتر علمی را در اختیار آنان بگذارد.

انتهای پیام/ن

افزایش همکاری های پایگاه استنادی علوم جهان اسلام و وزارت تحقیقات، فناوری و آموزش عالی اندونزی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار