مربی سابق نفت تهران گفت: مالک باشگاه نفت به طلبکاران وعده‌های دروغین می‌دهد و تاکنون یک ریال از بدهی‌های باشگاه را پرداخت نکرده است.

غلامحسین حسنوی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ادعای مسئولان باشگاه نفت طلائیه تهران مبنی بر پرداخت بخشی از مطالبات طلبکاران این باشگاه اظهار کرد: حدود 2 هفته پیش ملاقات کوتاهی با حمیدرضا جهانیان، مالک باشگاه نفت طلائیه داشتم و او قول داد در سریع ترین زمان ممکن نسبت به پرداخت مطالبات ما اقدام کند. جهانیان حتی درخواست کرد کپی مدارک طلبکاران باشگاه نفت را در اختیار وکیل این باشگاه قرار دهیم. با وجود تحویل دادن این مدارک به جهانیان در روزهای اخیر یک بار هم موفق به دیدارش نشدیم. حدود یک هفته است که جهانیان در باشگاه نفت حضور ندارد و به دروغ در رسانه ها اعلام می کند که برخی کارها را انجام داده ایم.

او ادامه داد: مالک باشگاه نفت طلائیه به من قول داده بود پس از ایام تاسوعا و عاشورای حسینی حتما طلب افرادی که از کمیته انضباطی حکم گرفته اند، پرداخت می شود. پس از این ایام سه روز از صبح تا شب در دفتر باشگاه نفت نشستم اما هیچ وقت جهانیان را ندیدم و حتی نتوانستم با او تماس بگیرم. طبق اطلاعاتی که من دارم، جهانیان به وکلیش هم اختیاری نداده است تا او پیگیر امور باشد چراکه رضایی(وکیل جهانیان) بارها به من اعلام کرد تصمیم گیرنده نیست. او تاکنون یک ریال هم برای پرداخت پول طلبکاران داخلی و بازیکنان خارجی نفت به حساب آن ها واریز نکرده است.

حسنوی افزود: جهانیان مدام شعار می دهد مشکل بدهی مالیاتی باشگاه نفت را حل کرده است اما شک نکنید ریالی به اداره دارایی پرداخت نکرده است. او به واسطه لابی با برخی ها توانسته است یک نامه از گودرزی، مسئول امور مالیات بگیرد و آن را به اداره کل ورزش جوانان تهران تحویل داده است تا از این طریق بتواند کارهایش را انجام دهد. جالب اینجاست حمید منوچهری، سرپرست تیم نفت طلائیه ادعا کرده است بخشی از بدهی این باشگاه به بازیکنان و مربیان سابق پرداخت شده است. این امر دروغ محض است و می دانم جهانیان هرگز چنین کاری انجام نمی دهد.

مربی سابق تیم نفت تهران ادامه داد: مالک باشگاه نفت و اطرافیانش هیچ اطلاعی از فوتبال ندارند و تنها می خواهند از راه مثبت یا منفی خودشان را مطرح کنند که به این هدف هم رسیدند. تنها هزینه ای که او انجام داده، هزینه حضور تیم نفت طلائیه در هفته های اخیر لیگ بوده است. یک کلمه هم دروغ نمی گویم. امروز هم نشستی بین رضا گل محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان تهران با اعضای کمیسیون ماده 5 و هیئت واگذاری باشگاه نفت برگزار شده است تا درباره فعالیت های این فرد و پروانه حرفه ای تصمیم گیری شود. جهانیان همه را سر دوانده است و مدیران ورزش ما را بازی می دهد. وکیل بیرانوند بحث پرداخت مطالبات او را تکذیب کرده است و قطعا نفتی ها مانند سایر طلبکاران این باشگاه به سید جلال حسینی و وحید امیری هم پول نداده اند. متاسفانه اطرافیان باشگاه نفت هم با وجود اینکه افراد باشخصیتی هستند، هیچ اطلاعاتی از فوتبال ندارند و تنها به درخواست جهانیان وارد این بازی شده اند.

انتهای پیام/

اظهارات مربی سابق نفت تهران درباره اقدام های جهانیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۲۸ مهر ۱۳۹۶
برنده پرسپولیس