امیر لعل اول، قاری حرم امام رضا (ع) از میان ۴۰ قاری شرکت کننده در هجدهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم روسیه، رتبه نخست رشته قرائت این دوره از مسابقات را کسب کرد.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه؛ امیر لعل اول، نماینده جمهوری اسلامی ایران در هجدهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم روسیه، رتبه نخست رشته قرائت این دوره از مسابقات را کسب کرد.

 
امیر لعل اول قاری و موذن حرم مطهر رضوی با تلاوت آیات ۶۸ سوه مبارکه «زمر» توانست از میان ۴۰ قاری شرکت کننده رتبه نخست رشته این دوره از مسابقات را از آن خود کند.
 
در این دوره از مسابقات سید جواد سادات فاطمی پیشکسوت قرآنی و یکی از اساتید برجسته حرم مطهر امام رضا (ع) به عنوان استاد راهنما، امیر لعل اول را همراهی و راهنمایی کرد؛ این قاری برجسته کشورمان عصر امروز سه شنبه ۱۸ مهرماه ساعت ۱۵ با استقبال رسمی مسئولان فرهنگی و قرآنی استان خراسان رضوی به مشهد مقدس وارد می‌شود.
 
هجدهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم روسیه از ۱۳ تا ۱۷ مهرماه با حضور ۴۰ قاری از ۳۲ کشور جهان در مسکو پایتخت این کشور برگزار شد.
 
انتهای پیام/
 

قاری حرم امام رضا (ع) مقام نخست مسابقات بین المللی روسیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار