عضو شورای شهر تهران گفت: برچسب‌های تبلیغاتی روی شیشه‌ برخی از اتوبوس‌ها به تعبیر شهروندان‌ اتوبوس‌ها را به زندان کوچک متحرکی تبدیل کرده است.

برچسب‌های تبلیغاتی اتوبوس‌های شهر را به زندان‌های کوچک متحرک تبدیل کرده‌اندبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت نظری عضو شورای پنجم شهر تهران در دوازدهمین جلسه علنی شورای شهر که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، در تذکرپیش از دستور خود اظهار کرد: در شهر اتوبوس‌هایی دیده می‌شود که برچسب‌های تبلیغاتی دارند که تمام شیشه اتوبوس را اشغال کرده است و فضای بیرون دیده نمی‌شود. همین امر سبب شده است شهروندان از اتوبوس‌ها به عنوان زندان کوچک متحرک انتقاد کنند، این برچسب‌ها برای کاهش هزینه‌ها در خصوص تبلیغات است و این موضوع باید سریعا رسیدگی شود.

عضو شورای شهر تهران در تذکر دوم خود ادامه داد: لازم است طبق مصوبه سال 88 دوره سوم شورا مبنی بر حمایت از ناشران و ناظران کتاب، تسهیلاتی برای حمایت از کتابفروشی‌های سیار در نظر گرفته شود د و در این راستا باید کتابفروشی و کتاب خواندن تقویت شود. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم تا کتاب‌فروشی‌های سیار در سطح شهر برقرار شوند و سرانه مطالعه افزایش یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار