تمام دستگاه‌های اجرایی و اقتصادی استان باید برای تک رقمی شدن نرخ بیکاری برنامه ریزی کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛یدالله رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس با اشاره به ابلاغ بسته اشتغال و توانمندسازی نیروی کار، گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی و اقتصادی استان باید برای تک رقمی شدن نرخ بیکاری برنامه ریزی و فعالیت کنند.

وی بیان کرد: برای تک رقمی شدن نرخ بیکاری تا کنون برنامه‌های اشتغال فراگیر در قالب طرح‌های مهارت آموزی، کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاه، اعطاء تسهیلات ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی و معافیت‌های بیمه‌ای فارس در حال اجرا است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس تصریح کرد: با اجرای طرح‌ های برنامه فراگیر اشتغال، کمیته‌ای برای نظارت بر عملکرد سازمان‌ها و اداره‌ های کل استان تشکیل شده است تا با ایجاد هماهنگی‌ های مورد نظر در تمام دستگاه‌های اجرایی و اقتصادی نسبت به ارزیابی طرح‌ ها نظارت شود.

رحمانی ادامه داد: در حال حاضر طرح روستا تعاون و طرح شناسایی ۲۹۵ روستای دارای شرایط استان برای اجرای طرح ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی مراحل اولیه را طی می‌کنند که اجرایی شدن این طرح‌ ها در قالب برنامه‌ های اشتغال فراگیر در دست پیگیری است.
انتهای پیام/ت

برنامه ریزی دستگاه‌های اجرایی برای نرخ بیکاری در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار