۶۰ درصد زائران اربعین از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند

مدیر کل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشورگفت: ۶۰ درصد زائران اربعین از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛حمید رضا شهرکی ثانوی در سفر به چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه دو هزار و ۴۰۰ شرکت حمل و نقل در کشور فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: این شرکت‌ها در زمینه حمل و نقل مسافر فعالیت می‌کنند.

مدیر کل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور ادامه داد: این شرکت‌ها شامل شرکت‌های مینی بوس، اتوبوسرانی، سواری و ترکیبی هستند.

۲۴۰۰ شرکت حمل و نقل در کشور فعالیت می کنند

وی با اشاره به اینکه افزایش کیفیت خدمات جابجایی مسافر از مهمترین اهداف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور است، اظهار داشت: راه اندازی مجتمع‌های خدمات رفاهی و خدماتی در جاده از مهمترین اهداف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور است.

مدیر کل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور اظهار داشت: احداث راه اندازی مجتمع‌های خدمات رفاهی و خدماتی در جاده‌های استان با جدیت در حال پیگیری است.

وی اظهار داشت:سالانه ۱۷۰ میلیون جابجایی توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای در کشور انجام می‌شود.

مدیر کل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور ادامه داد: ۱۲ هزار دستگاه اتوبوس وظیفه جابجایی زائران اربعین را در کشور بر عهده دارد.

شهرکی با بیان اینکه بیشترین زائران برای شرکت در مراسم اربعین از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند، تاکید کرد: ۶۰ درصد زائران برای شرکت در مراسم اربعین از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند.

مدیر کل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در ادامه با اشاره به اینکه هر سال تردد از مرز مهران بیشتر از سایر مرز‌ها است، تاکید کرد: بیشترین مسافران برای حضور در مراسم اربعین به استان ایلام سفر می‌کنند.

 

انتهای پیام/پ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.