روزنامه جروزالم‌پست فاش کرد بزرگترین سازمان طرفدار رژیم صهیونیستی در آمریکا نقشی فعال در تدوین راهبرد جامع آتی واشنگتن علیه ایران ایفا کرده است.

جروزالم‌پست گزارش داد: نقش فعال لابی آیپک در تدوین راهبرد دولت ترامپ در قبال ایرانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه صهیونیستی جروزالم پست از نقش فعال لابی آیپک برای تاثیرگذاری بر سخنرانی روز پنج‌شنبه دونالد ترامپ درباره راهبرد ایران، خبر داد.

پایگاه اینترنتی روزنامه جروزالم پست پست نوشت: منابع نزدیک به بحث‌های مربوط به برجام در آمریکا به روزنامه جروزالم پست گفتند در چند ماه گذشته کمیته امور عمومی آمریکا و اسرائیل (آیپک)، نقشی فعال در تدوین راهبرد جامع دولت ترامپ در قبال ایران ایفا کرده است و این نقش این هفته در سخنرانی دونالد ترامپ آشکار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، آیپک که بزرگترین سازمان لابی‌گری و طرفداری از رژیم صهیونیستی در آمریکا است به طور خاص توصیه‌ای به دونالد ترامپ درباره راهبرد ایران نداشته است؛ اما این سازمان که در سال ۲۰۱۵ به شدت مخالف برجام بود، با رایزنی در دولت ترامپ تلاش کرده است شروط کلی در راهبرد آمریکا در قبال ایران را تعیین کند و بگوید که دولت ترامپ باید به برجام به دید بخشی از رویکرد گسترده‌تر در قبال جمهوری اسلامی ایران بنگرد.

انتهای پیام/

افشای نقش فعال لابی آیپک در تدوین راهبرد دولت ترامپ در قبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار