زندان موبایل‌ها/ راهکاری جالب برای افزایش دورهمی خانوادگی+فیلم

کاهش زمان حضور در کنار خانواده در دنیای امروزی موجب شده است تا برخی به فکر طراحی زندانی برای موبایل ها بیفتند.

زندان موبایل‌ها/ راهکاری جالب برای افزایش دورهمی خانوادگیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خانواده و دورهمی های آن، در همه کشورهای جهان با فرهنگ و آداب مختلف مرسوم است، مردم هر کشوری با توجه به سنت های موجود برای خانواده اهمیت قائلند، اما این موضوع در ایران جایگاه ویژه‌تری دارد زیرا آموزه‌های دینی و آداب و سنن کشورمان، ایرانیان را به خانواده محور بودن در جهان معرفی کرده است.

اما متاسفانه این روزها با گسترش علم و فناوری و ورود موبایل و شبکه‌های اجتماعی به داخل خانواده و سرگرمی تمامی اعضا با گوشی هوشمند موجب شده است تا رفت و آمدها و روابط کمرنگ شود. حتی افراد با وجود اینکه در کنار یکدیگرند بیشتر وقت خود با موبایل می گذرانند و دیگر اثری از جمع خانوادگی نیست.

کاهش زمان حضور افراد در کنار اعضای خانواده که به معضلی بزرگ تبدیل شده و روز به روز هم این روند در حال رشد است ، موجب شده تا در ایده ای خلاقانه یک زندان برای موبایل ها ساخته شود، هرچند که بسیاری از خانواده در هنگام دورهمی هایشان تلاش می کنند از موبایل دوری کنند اما این زندان دیگر اجازه استفاده از این ابزار هوشمند را تا پایان مهمانی به شما نمی دهد.

زندان موبایل به گونه ای طراحی شده که شما تمامی گوشی های خود را در داخل قفسه گذاشته و زمانی را برای باز شدن آن تعیین می کنید، قفل این قفسه پیش از موعد مقرر باز نخواهد شد و در واقع هیچ فردی نمی تواند به گوشی خود دست بزند.

در ادامه فیلمی از این زندان جالب ببینید.

انتهای پیام/

ساخت زندان گوشی هوشمند +فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار