مراسم قرائت پیام مهر و"زنگ انضباط اجتماعی" در مدرسه شهید علی عثمانی مهاباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،در ابتدای این مراسم کامبیز شاوله معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهاباد ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی ، لازمه آموزش را فراهم کردن بستر مناسب در سایه امنیت عنوان کرد.

امام جمعه مهاباد هم در این مراسم با اشاره نقش آموزش و پرورش در پیشرفت کشور گفت: آموزش زیربنای پیشرفت و توسعه جامعه است و هرچه آموزش ارتقاء یابد جامعه نیز بیشتر پیشرفت خواهد کرد.

ماموستا سهرابی در ادامه رسالت نیروی انتظامی را پلیس برای امنیت و امنیت برای همه عنوان کرد و افزود: دو مقوله امنیت و تندرستی با هم مرتبط هستند چرا که  تندرستی و اقتصاد بدون امنیت میسر نخواهد شد.

فرمانده انتظامی مهاباد هم در این مراسم دانش آموزان را آیندگان جامعه دانست و نیروی انتظامی را مسئول امنیت آنها عنوان کرد.*7459ژ

سرهنگ ظهیریان زنگ انضباط اجتماعی را پیشرفت جوانان و نوجوانان مبنی بر رعایت نظم در جامعه عنوان کرد و افزود: دانش آموزان نقش مهمی در این امر برعهده دارند و برای همین از دانش آموزان و فرهنگیان انتظار می رود در امنیت اجتماعی پیش قدم باشند.

در ادامه مراسم پیام مشترک آموزش و پرورش و نیروی انتظامی در قالب "پیام مهر پلیس" قرائت  و از دانش آموزان کیان شیخ مندی و یاسین حاجی زاده قدردانی شد.

انتهای پیام/ع

مراسم زنگ انضباط اجتماعی در مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.