مسابقات انتخابی جام جهانی روسیه امشب با برگزاری ۹ دیدار در منطقه اروپا پیگیری می‌شود.

نگاهی به رقابت‌های انتخابی جام جهانی روسیهبه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های انتخابی جام جهانی روسیه امشب در منطقه اروپا شاهد برگزاری 9 دیدار در 3 گروه است تا تکلیف دو تیم دیگر صعود کننده به رقابت های جام جهانی روسیه مشخص شود و همچنین 3 تیم راه یافته به مرحله پلی آف هم معلوم شوند.

گروه اول

هلند – سوئد
لوگزامبورگ – بلغارستان
فرانسه – بلاروس

رقابت های انتخابی جام جهانی در منطقه اروپا امشب در گروه اول این رقابت ها به پایان می رسد و چهره تیم راه یافته به رقابت های جام جهانی روسیه مشخص می شود. در مهم ترین بازی امشب تیم های هلند و سوئد به مصاف یکدیگر می روند.


لاله های نارنجی در آستانه حذف قرار دارند و شانس کمی برای رسیدن به جام جهانی دارند. آن ها باید در بازی امشب سوئد را حداقل با اختلاف 8 گل شکست دهند تا حداقل بتوانند به مرحله پلی آف برسند.


هم اکنون تیم فوتبال فرانسه با 20 امتیاز صدرنشین این گروه است و پس از آن تیم های سوئد و هلند با 19 و 16 امتیاز در جایگاه های دوم و سوم قرار دارند.


وایکینگ ها اما شانس آن را دارند تا در صورت توقف فرانسه در مقابل بلاروس و پیروزی مقابل هلند به صورت مستقیم راهی جام جهانی شوند. با این حال خروس ها در صورت پیروزی در این بازی خانگی و در مقابل بلاروس می توانند به صورت مستقیم راهی جام جهانی شوند وسوئدی ها هم با کسب هر نتیجه ای به غیر از شکست 8 بر 0 مقابل هلند به پلی آف بروند.
تمامی دیدار ها امشب ساعت 22 و 15 دقیقه به وقت تهران برگزار می شود.

گروه دوم

مجارستان – جزایر فارو
پرتغال – سوئیس
رومانی – آندورا

مهم ترین بازی این گروه اما امشب میان دو تیم سوئیس و پرتغال است. یاران رونالدو هم اکنون با 24 امتیاز تیم دوم این گروه هستند و سوئیس با 27 امتیاز صدرنشین است. دیگر تیم ها در این گروه شانسی برای رسیدن به جام جهانی روسیه و مرحله پلی آف ندارند بنابراین باین بازی مهم ترین بازی این گروه محسوب می شود.
پرتغالی ها در صورتی که موفق شوند در خانه سوئیس را شکست دهند به صورت مستقیم راهی جام جهانی فوتبال می شوند.

گروه سوم

بلژیک – قبرس
استونی – بوسنی
یونان – جبل الطارق


تیم ملی فوتبال بلژیک پیش از این توانسته بود به عنوان نخستین تیم اروپایی حضور خود در رقابت های جام جهانی روسیه را قطعی کند بنابراین بازی امشب برای آن ها یک بازی دوستانه است و نتیجه آن در جایگاه آن ها تاثیری ندارد . با این حال همچنان دو تیم بوسنی و یونان رقابت سختی را پیش رو دارند . تیم ملی فوتبال یونان هم اکنون با 16 امتیاز پس از بلژیک تیم دوم گروه است و پس از آن بوسنی با 14 امتیاز قرار دارد . بوسنیایی ها شانس آن را دارند تا در صورت کسب نتیجه تساوی و یا شکست توسط یونانی ها در مقابل جبل طارق و پیروزی مقابل استونی به مرحله پلی آف مسابقات جام جهانی فوتبال راه یابند.

انتهای پیام /


مسابقات مقدماتی جام جهانی در اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار