مالک باشگاه سیاه جامگان گفت:برد و باخت در فوتبال ملاک نیست اما به دنبال این هستیم تا با دست پر از اصفهان برگردیم.

محمدرضا عباسی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره دیدار این هفته سیاه جامگان مقابل سپاهان اظهار کرد: وضعیت تیم رضایت بخش است و بازیکنان با روحیه ای بسیار بالا زیر نظر اکبر میثاقیان پیگیر تمریناتشان هستند تا با آمادگی بالا راهی اصفهان شوند.سپاهان تیم فوق‌العاده خوبی است که می‌خواهد نتایجش در هفته‌های اخیر را جبران کند. از طرفی ما هم دنبالکسب امتیاز در زمین سپاهان هستیم.

او ادامه داد:در فوتبال زیاد برد و باخت ملاک نیست اما ما به دنبال این هستیم تا با دست پر از اصفهان برگردیم.طی صحبت هایی که در این چند روز اخیر با بازیکنان تیم داشته ایم آنها باخت مقابل پیکان را فراموش کرده اند و با انگیزه تمرین کردند تا آماده بازی با سپاهان شوند. 

عباسی با اشاره به بازی سخت سیاه جامگان مقابل سپاهان در ورزشگاه نقش جهان گفت:تیم سپاهان در هر کجای ایران بازی هایش را برگزار کند فرقی ندارد.از نظر من تیم سپاهان یکی از تیم های قابل احترام لیگ برتر محسوب می شود و از طرفی نه تنها دارای بیشترین عنوان قهرمانی در لیگ کشورمان است،بلکه از هواداران پر شوری هم بهره می برد.با تمام احترامی که برای تیم سپاهان قائلم اما باید بگویم تنها هدف ما از رفتن به اصفهان کسب 3امتیاز است.

مالک باشگاه سیاه جامگان در پاسخ به این سوال که قرار شده چقدر برای هر بازی به آستان قدس پرداخت کنید،ادامه داد:طبق صحبت های مسئولان قرار شده است در بازی اول تیم ما و پدیده هیچ بلیت فروشی صورت نگیرد تا هواداران رایگان به ورزشگاه بیایند.به هرحال با توجه به اینکه شهر،شهر امام رضا(ع)است شاید امکان داشته باشد مسئولان آستان قدس رضوی تا پایان فصل بازی ها را در ورزشگاه امام رضا(ع)رایگان برگزار کنند و هیچ پولی را از ما دریافت نکنند!

او در مورد اینکه آیا تغییر و تحولات دیگری در تیم سیاه جامگان رخ می دهد یا خیر،گفت:به هر حال تمام تغییر و تحولات و ساماندهی تیم بر عهده شخص میثاقیان است.البته نمی دانم که آیا مربی دیگری به جمع ما اضافه می شود یا خیر. زیرا این موضوع از حیطه اختیارات فنی من خارج است.همچنین باید عنوان کنم میثاقیان با قدرت به کارش در سیاه جامگان ادامه می دهد.

عباسی درباره اضافه شدن مهدی ثابتی به کادر فنی سیاه جامگان گفت: تماشاگرانمان بسیار خوشحال شدند که مهدی ثابتی به عنوان مربی دروازه بان های تیم ما انتخاب شد.ثابتی جزء بازیکنان قدیمی ابومسلم محسوب می شود و امیدوارم در مسئولیت جدیدش هم بتواند همراه با تیم به موفقیت های خوبی دست پیدا کند.

مالک باشگاه درباره علل نتایج ضعیف سیاه جامگان در بازی های داخل خانه بیان کرد:بازی با صنعت نفت پایانی بر باخت های ما در بازی های خانگی خواهد بود تا این طلسم نتیجه نگرفتن را بشکنیم.

انتهای پیام/

اظهارات مالک باشگاه سیاه جامگان درباره وضعیت این تیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Mahdi
۰۷:۰۳ ۲۰ مهر ۱۳۹۶
هم برد میخواهد و هم میفرماید برد و باخت ملاک نیست. خداوند به میثاقیان کمک کند که با این آقا درگیر پارادوکس های مضاعف نباشد و الا هنگ میکند.
آخرین اخبار