مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از تجهیز و تکمیل سالن های بوکس استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ایوب بهتاج، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: از سال 93 که در این استان حضور دارم سعی کردیم تا به هیئت بوکس برای استانداردسازی امکانات و توان سنجی استعدادها در این رشته کمک کنیم به طوری که در شهرستان های گرمی و پارس آباد در سه سال اخیر با راه اندازی خانه بوکس و حمایت از ورزشکاران در این رشته سعی کردیم تا نفرات خوبی را به اردوی تیم های ملی و مسابقات کشوری اعزام کنیم.

وی افزود: در پارس آباد با راه اندازی یک سالن مستقل بوکس سعی کردیم تا به ورزشکاران این رشته کمک کنیم تا با تمرینات مستمر و برگزاری مسابقات خود را رای رقابت های کشور آماده کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل به کارهای زیربنایی به ویژه در گروه سنی نونهالان در رشته بوکس با حمایت مربیان و پیشکسوتان در این رشته اشاره کرد و افزود: باید به حوزه استعدادیابی و افزایش توان مربیان بها دهیم چرا که در هر رشته ورزشی توجه به مربیان و داوران می تواند سطوح فنی رشته های ورزشی را افزایش دهد.


بهتاج اظهار کرد: ما در چهار شهرستان گرمی، پارس آباد، مشگین شهر و اردبیل فعالیت بوکس داریم و سعی مان بر استانداردسازی تجهیزات و امکانات این رشته ورزشی است.

وی درپایان خاطر نشان کرد:حضور 2 بوکسور اردبیلی در قالب فهرست 7 نفره تیم ملی برای حضور در مسابقات آسیایی نشان از پتانسیل و ظرفیت این استان در رشته بوکس است و با اعتقادی که به جوانان و مربیان اردبیلی وجود دارد، چشم‌انداز روشنی را برای بوکس استان می‌توان ترسیم کرد.

 

انتهای پیام/ح

حضور 2 بوکسور اردبیل در اردوی تیم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.