پیراهن کوهستان درمرحله دوم سی‌و‌‌دومین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان به دوچرخه‌سوار قزاقستانی تیم شهرداری تبریز رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛هفتاد و هشت دوچرخه‌سوار در مرحله دوم سی‌و‌‌دومین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان‌، مسیر 209 کیلومتر ارومیه به جلفا را رکاب زدند.

این مسیر با 209 کیلومتر طولانی‌ترین مرحله تور بوده و رکابزنان حاضر در تور یک خط امتیازی و 3 خط کوهستان را پیش رو خواهند داشت.

فاتح خط اول کوهستان خلیل خورشید از تیم ملی ارتش بوده و از خط دوم و سوم کوهستان ایلیا دیوینکو از تیم شهرداری تبریز عبور کرده بودند.

بدین ترتیب فاتح کوهستانی مرحله دوم تور دوچرخه سواری ایلیا دیوینکو از تیم شهرداری تبریز بوده و وی پیراهن سبز کوهستان تور را در مرحله سوم بر تن خواهد کرد.

خط اول کوهستان در 52 کیلومتری مسیر و به ارتقاع 1841 و شیب 2/4 درصد بوده و خط دوم در کیلومتر 101 و خط سوم در کیلومتر 187مسیر مرحله دوم تور قرار دارند‌.

سی‌و‌دومین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایر‌ان – آذربایجان در 6 مرحله به مسافت 1010 کیلومتر از 16 تا 21 مهر ‌برگزار می‌شود.‌ ‌ ‌

 

انتهای پیام/ش

برگزاری سی‌و‌دومین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایر‌ان – آذربایجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.