فرمانده هنگ مرزی سردشت از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در مرزهای این شهرستان مرزی خبر داد .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛سرهنگ سيد شاهين اسمعلی فرمانده هنگ مرزی سردشت گفت: مرزداران در راستای مبارزه با پديده شوم قاچاق و با انجام كار اطلاعاتی و اقدامات عملیاتی در سطح حوزه استحفاظی موفق شدند محموله های قاچاق کالا را در مناطق صعب العبور مرزی شناسايی و منهدم نمايند.

وی افزود: مرزبانان اين هنگ در یک عمليات موفق آميز  با زمين گير کردن كاروان قاچاق توانستند 139 هزار نخ سيگار و 316 جفت کفش زنانه ، 12 قلم لوازم آرايشی و بهداشتی را در حين ورود غير مجاز از مرز كشف و یک راس دواب را نيز در اين رابطه مهار نمايند.

فرمانده هنگ مرزی سردشت اضافه کرد: در اين عمليات قاچاقچيان با مشاهده اقتدار مرزبانان هميشه بيدار با رها نمودن محموله قاچاق از محل متواری گرديدند که تلاش برای شناسايی  و دستگیری آنها در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ اسمعلی گفت : کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را يک میلیارد و پانصد میلیون ريال برآورد کردند و پرونده تشکیل یافته در اين رابطه ، برای سير مراحل قانونی به مراجع قضايی ارجاع گرديد.

وی در خاتمه با هشدار به متخلفين و قانون شكنان منطقه گفت : مرزداران با اشرافیت بر تمام نقاط مرزی ، فضای ناامنی را براي متخلفين به وجود آورده اند كه بمانند سد محكم و غيرقابل نفوذ فرصت هيچ گونه فعاليت و مجالی را به متخلفين نخواهند داد .

انتهای پیام/ح

کشف محموله های قاچاق کالا در مرز سردشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.