فرماندارسمنان با معرفی این شهرستان به عنوان یک شهر دانشگاهی از ورود 10 هزار دانشجوی جدید در 14 مرکز آموزش عالی شهرستان سمنان در سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید عباس دانایی فرماندار شهرستان سمنان در جلسه کمیسیون دانشجویی این شهرستان با معرفی شهرستان سمنان به عنوان یک شهر دانشگاهی از ورود 10 هزار دانشجوی جدید در 14 مرکز آموزش عالی شهرستان سمنان در سال جاری خبر داد و بر استفاده حداکثری از پتانسیل ‌موجود در دانشگاه‌ها و توانایی‌های دانشجویان در بخش های مختلف تاکید نمود.


وی با اعلام خبر تحصیل بیش از 33 هزار دانشجو در دانشگاههای شهرستان سمنان ، خدماتی همچون تامین خوابگاه و ایاب و ذهاب را از مهمترین دغدغه های دانشجویان و خانواده آنان دانست و بر کنترل و نظارت بر روی کیفیت و قیمت پانسیون ها و خوابگاههای دانشجویی تاکید نمود.


دانایی وجود بانک اطلاعاتی کامل و جامع در خصوص تعداد و ظرفیت خوابگاههای دولتی وغیر دولتی دانشگاههای سمنان را از مهمترین نکات قابل توجه در امر برنامه ریزی مناسب برای تامین خوابگاه دانشجویان عنوان و خواستار تسریع در جمع بندی و ارسال اطلاعات از سوی مدیران دانشگاهها در این بخش شد.


وی با اشاره به ضرورت اجرای اقدامات فرهنگی در دانشگاه ها از برگزاری تورهای سمنان گردی در سال تحصیلی جدید برای دانشجویان جدید الورود خبر داد و بر لزوم استفاده از ظرفیتها و پتانسیل های شهرستان در تحقق این امر تاکید نمود.


دانایی بر نظارت و کنترل خوابگاه‌های دانشجویی تاکید کرد و بر تشکیل مستمر جلسات کمیسیون و رصد مسائل و مشکلات دانشجویان تاکید و از اعضای کمیسیون خواست نسبت به بررسی و حل مشکلات دانشجویان اهتمام جدی داشته باشند.

 

انتهای پیام / ه


14 مرکز آموزش عالی شهرستان سمنان میزبان 10 هزار دانشجوی جدید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.