مدیرعامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری اصفهان از برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت این سازمان ویژه عموم شهروندان اصفهانی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آتشپاد بهزاد بزرگزاد  اظهار کرد: یکی از علل بروز حوادث در شهر عدم آگاهی شهروندان برای جلوگیری از حوادث است که در همین راستا کلاس های آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت برای عموم شهروندان در حال برگزاری است.
وی افزود: سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری اصفهان از سنین مهدکودک تا دانشگاه دوره های آموزشی را به صورت رایگان برپا می کند و برای دبیرستان ها و دانشگاهها اعزام کارشناس آموزشی سازمان و تشکیل کلاس های تئوری و عملی را در دستور کار قرار داده است.

بزرگزاد با اشاره به اینکه در دوره های ۴ روزه کوتاه مدت آتش نشان داوطلب، مقدمات مباحث ایمنی و اتش نشانی آموزش داده می شود، گفت: کارشناسان واحد آموزش سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری اصفهان، از گویندگان حرفه ای هستند که به خوبی مفاهیم آتش نشانی را منتقل می کنند.

وی یادآور شد: مدت برگزاری دوره های تکمیلی این سازمان یک ماهه است که مباحث آتش نشانی به صورت تخصصی مطرح می شود.

 مدیرعامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری اصفهان در خصوص مباحث مطرح در این دوره ها اظهارکرد: تئوری مباحث حریق، مبانی و تکنولوژی حریق، رفتار شناسی حریق، آشنایی با طرز کار خاموش کننده های دستی، مدیریت بحران، شناخت گازها، کمک های اولیه و سایر موارد مفید و کاربردی برای خانواده ها از عناوین آموزشی در این دوره ها می باشد.

وی تاکید کرد: مدیران نهادها، ارگان ها و مدارس چنانچه مایل به گذراندن دوره های آموزشی و تکمیلی آتش نشانی برای کارکنان و دانش آموزان خود باشند، می توانند درخواست خود را به سازمان آتش نشانی اعلام کنند تا برنامه ریزی های لازم برای برگزاری دوره های آموزشی انجام شود.

بزرگزاد خاطرنشان کرد: در ایستگاه شماره ۱۱ آتش نشانی اصفهان ه امکانات لازم برای برگزاری دوره های آموزشی فراهم شده است.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری دوره های آموزشی آتش نشانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عین الله محندی بردبری
۲۰:۰۶ ۱۹ مرداد ۱۳۹۷
علاقمن به آتش نشانی و دنبال مراحل ان آموزش و غیره