نشست خبرى سید رضا افتخاری مدیر عامل استقلال و حامى مالی جديد این باشگاه برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان نشست خبرى افتخارى مدیرعامل باشگاه استقلال و حامى جديد این باشگاه با حضور «شفر» سرمربی استقلال، «نورى» سخنگوى كميته فنى، «ملكى» عضو هيئت مديره و «توفيقى» معاون باشگاه برگزار شد.

نشست خبری افتخاری و حامی مالی استقلال

افتخاری: پرداخت اقساط وام 4 میلیاردی منصوریان را تکذیب می کنم

افتخارى مدیرعامل باشگاه استقلال در این نشست گفت: خوشبختانه سال گذشته با تلاش من و دوستان ١٣ ميليارد بدهى پرداخت شد و ما موفق شدیم تا به تمام تعهداتمان عمل كنیم .در نظر داشتیم تا با بودجه ای که داریم  كمپ ها و ورزشگاه ها را  بازسازى کنیم که متاسفانه اين امر انجام نشد.

او ادامه داد: از طرفى شكايت بازيكنان به كنفدراسيون فوتبال آسيا براى ما دردسرساز شد و AFC که  فكر مى كرد ما فقط يك يا دو پرونده شكايتى داریم، وقتی متوجه شد پرونده هاى ما بيش از اينهاست،  تمامى پرونده هاى موجود را به فدراسيون فوتبال برگرداند.

 افتخارى گفت:وام ٤ ميلياردى منصوريان و اينكه گفت مى شود باشگاه استقلال اقساط آن را مى دهد را تكذيب مى كنم.

نشست خبری افتخاری و حامی مالی استقلال

کمیته پزشکی وضعیت جباری را مشخص می کند/ پرونده مجیدی باید در کمیته فنی بررسی شود

او افزود:اعضاى كميته فنى ٢ نفر را به شفر معرفى كردند و به نوعى در معرفى عجله كرديم چرا كه بايد اول با شفر هماهنگ مى كرديم .البته شفر اعلام نكرد كه ٢ گزينه را نمى خواهد بلكه براى مطالعه بیشتر نیاز به زمان دارد.

شفر مربى بزرگى است و حضور او را به فال نيك مى گيريم و اميدوارم اعتبارش به استقلال كمك كند . ما اكنون به دليل حضور شفر از آلمان هم پيشنهاد داريم.

افتخارى گفت: باتوجه به اينكه استقلال دولتى است، گزارشى را به وزارت ورزش و دولت داده ايم تا هزينه ها را دولت متقبل کند. شنيده ام كميسيون اصل ٩٠ در نظر دارد درباره ٢باشگاه استقلال و پرسپوليس  تفحص كند. بنابراين از كميسيون مى خواهم اين كار را انجام دهد تا برخى مسائل براى مردم روشن شود و آنها بدانند از ١٠ سال گذشته اين بدهى ها از كجا و توسط چه كسى آمده است.

وی افزود: اگر زمانى اكنون نيست شايد به این دليل است كه مصاحبه نمى كند. زمانى در استقلال حضور دارد و از باشگاه كنار نرفته است.

 افتخارى درباره نقش يك دلال براى شفر گفت :تمامى حرف هایی که راجع به دلالان هست، صحت ندارد. شفر اولين مربى است كه بدون واسطه به ايران آمده و مستقيم با من مذاكره كرده است. من شخصا به شفر اعلام كردم به دوبى بيايد تا مذاكره كنيم .اگر كسى خودش را مى خواهد به شفر بچسباند من حرفى ندارم .هيچ فردى در مذاكره من و شفر دخيل نبوده است.

وی ادامه داد: مبلغ قرارداد با شفر محرمانه است و بهتر است حرفی راجع به آن نزنيم .استقلال اكنون نياز به آرامش دارد و شفر هم فكرش را به تیم معطوف كرده و به حواشى توجهى ندارد.

افتخارى در مورد جبارى گفت: باتوجه به مصدوميت جبارى، شفر بايد شرایط اين بازيكن بيشتر بررسى كند شفر از كميته پزشكى استقلال خواسته تا گزارش كامل در مورد جباری بدهند و بعد تصمیم بگيرد ،همچنین شفر اعلام كرده است كه من بازيكنى مى خواهم كه ٩٠ دقيقه در زمين بدود.

او در مورد مجيدى اظهار کرد: رزومه او بررسى شده و اگر بخواهد به استقلال بيايد بايد پرونده اش در كميته فنى بررسى و سپس به شفر پيشنهاد شود.

افتخارى افزود: اگر هواداران خوب استقبال کنند، 30 درصد از منابع ما با این قرارداد تامین می شود که مبلغ قابل توجهی است و با این مبلغ بار بزرگی از روی دوش باشگاه برداشته می شود.

نشست خبری افتخاری و حامی مالی استقلال

شفر: قرار نیست مبلغ قراردادم را به شما بگویم

 سرمربی جدید استقلال درباره قراردادش با این باشگاه گفت :من براى قراردادم توضيحى ندارم و امروز برای حمایت اقتصادی از استقلال در جلسه با اسپانسر حاضر شدم.
من مسئولیت تيمى را بر عهده گرفتم كه رده اول نيست و تنها وظيفه ام بررسى مشكلات و رفع آنها هستم. ما براى بلند مدت برنامه داريم و از پايه ها شروع مى كنيم و تمركزمان تنها بر اين است به تيم آرامش دهيم و همه بايد هم دل و يك دست باشيم تا باشگاه را به جايگاه اصلى برسانيم.

 شفر در مورد دستیارانش اظهار کرد: من در این مورد حرفی نمی زنم و افتخارى در اين زمينه پاسخگو است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار