مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت : در شش ماه نخست امسال از ۲۴ واحد صنعتی و تولیدی مشکل دار در استان حمایت شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ مدیر کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان قزوین گفت: در این مدت با بررسی مشکلات ۶۱ واحد تولیدی زمینه حمایت و حل مشکلات ۲۴ واحد صنعتی و تولیدی با سه هزار و ۶۰۹ کارگر فراهم شد.

مسعود بابایی گفت:: همچنین در شش ماه نخست امسال تعداد مقرری بگیران چهار و نیم درصد کاهش و قطع مقرری بگیران ۲۳ درصد افزایش داشته که این کار ضمن کمک به صرفه جویی در مصارف صندوق بیمه بیکاری در حفظ ذخائر صندوق، بسیار موثر است.

به گفته وی، شهرستان قزوین با ۳ هزار و ۱۴۰ نفر بیشترین تعداد مقرری بگیر بیمه بیکاری را دارد و شهرستان‌های البرز، تاکستان، آبیک و شهرستان بوئین زهرا در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت : در نیمه اول امسال تعداد اشتغال مجدد مقرری بگیران ۱۱۱ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۳ درصد افزایش یافته است.

بابایی افزود: همچنین ۲۵۶ نفر به دلیل قبول نکردن شغل پیشنهادی، حضور نیافتن در کلاس‌های آموزش فنی و حرفه ای، مراجعه نکردن در حضور و غیاب و شناسایی اشتغال پنهان از سوی کارشناسان اداره کار و شعبات سازمان تأمین اجتماعی قطع مقرری شده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت : تعداد کارگران تعدیل شده هم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲ درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام/

 

بررسی مشکلات ۶۱ واحد تولیدی و صنعتی در شش ماه نخست امسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.