معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از جذب38درصد اعتبارات مسکن ایثارگران در استان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  پژمان نیک اقبالی در جلسه مشترک شورای مسکن ایثارگران و ساماندهی گلزار شهدای استان گفت: تنها 388 درصد اعتبارات مسکن جامعه ایثارگری استان جذب شده است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد  افزود: سهمیه اعتبارات مسکن جامعه ایثارگری استان در سال گذشته 13 مورد بوده که تنها 38 درصد از این سهیمه جذب شده است.

وی با بیان اینکه 944 درصد افراد واجد شرایط دریافت این سهمیه به بانک های عامل معرفی شدند گفت: مهم ترین عامل عدم جذب این اعتبارات نبود همکاری برخی بانک ها در استان بوده است.

نیک اقبالی با اشاره به اینکه زمان جذب سهیمه سال 95 تا موقع ابلاغ سهمیه سال96 استان فرصت هست اضافه کرد : در صورت عدم جذب به موقع، این اعتبار به دیگر استان ها تخصیص داده می شود.

وی از ابلاغ مجدد قانون معافیت جامعه ایثارگری در پرداخت هزینه های پروانه ساختمان و حق انشعابات ادارات خدمات رسان خبر داد و گفت: بر اساس قانون جامع ایثارگری خانواده های شهدا و جانبازان از پرداخت پروانه منزل مسکونی تا متراژ 120 متر مربع و تجاری هم تا 20 متر مربع و همچنین حق انشعابات آب، برق و گاز و 50 درصد هزینه نصب این انشعابات در شهرها و روستاهای محل سکونت خود معاف هستند.

 انتهای پیام/غ

 معافیت جامعه ایثارگری در پرداخت هزینه های ساخت مسکن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.