فرمانده انتظامی فارس گفت: ۷۷۴ نفر در نیمه نخست سال ۹۶ در حوادث رانندگی فارس جان باختند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی فرمانده انتظامی فارس در سومین روز از هفته گرامیداشت نیروی انتظامی در همایش فرهنگ یاران ترافیک، همیاران پلیس و راهوران محله در شیراز گفت: در ۶ ماه نخست امسال، ۷۷۴ نفر در حوادث رانندگی این استان جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال که شمار قربانیان ۷۰۳ نفر بود، بیانگر هشت درصد کاهش است.

وی افزود: استان فارس مهد تمدن و فرهنگ است و در شان مردم این دیار نیست که رتبه اول تصادفات جاده‌ای کشور را داشته باشد.

گودرزی، به نصب دوربین‌های نظارتی در شهر‌ها و محور‌های مواصلاتی استان فارس اشاره کرد و ادامه داد: باید با افزایش تجهیزات الکترونیکی، برای کاهش میزان تصادفات رانندگی در این استان تلاش کنیم.

وی اظهار داشت: ۳۰ نهاد و سازمان در موضوع ترافیک تاثیر گذار هستند، اما نتیجه بخش بودن فعالیت‌های این مجموعه، مستلزم همپوشانی و هماهنگی لازم در همه زمینه هاست.

سردار گودرزی، فرهنگ سازی در حوزه راهنمایی و رانندگی را ضروری دانست و گفت: این مهم باید از طریق نهاد‌های تاثیر گذاری همچون خانواده، مدرسه و صدا و سیما پیگیری و با جدیت دنبال شود.

در این آیین از شماری از کارکنان پلیس راهور، پلیس راه، فرهنگ یاران ترافیک، همیاران پلیس و راهوران محله، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

از چهاردهم تا بیستم مهرماه به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.
انتهای پیام/ر

کاهش ۸  درصدی حوادث رانندگی در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار