کتابخانه‌های عمومی فارس به جدیدترین کتاب‌های کمک آموزشی مجهز شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ روح الله منوچهری سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس گفت: کتابخانه‌های عمومی استان فارس به بیش از ۱۵۰۰ نسخه کتاب کمک آموزشی و تست چاپ جدید در مقاطع تحصیلی مختلف تجهیز شدند.

وی با بیان اینکه این اقدام در قالب طرح اهدای کتاب به ۱۴۸ کتابخانه‌های عمومی استان صورت گرفته است، افزود: این کار با پیگیری و تلاش اداره کل کتابخانه‌های عمومی و اداره کل منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با همکاری بنیاد علمی آموزشی قلم چی صورت گرفت.

منوچهری ادامه داد: ارزش این کتاب‌ها مبلغی بالغ بر ۳۸۰ میلیون ریال است که به کتابخانه‌های عمومی فارس اهدا شد.

وی اظهار داشت: کتاب‌های اهدا شده مربوط به تمام مقاطع تحصیلی و رشته گروه‌های تحصیلی مختلف است که می‌تواند نقش به سزایی در جذب دانش‌آموزان به کتابخانه‌های عمومی استان داشته باشد.

منوچهری با اشاره به اهمیت کتاب‌های کمک آموزشی در رشد و پیشرفت دانش‌آموزان گفت: با توجه به دشواری‌های خرید کتاب‌های کمک آموزشی و کنکوری برای اقشار کم درآمد جامعه و لزوم تجهیز و به روزرسانی کتابخانه‌های عمومی به کتاب‌های آموزشی و کمک درسی، این اقدام بسیار مفید و قابل اهمیت است.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های مجموعه کتابخانه‌های عمومی در سال تجهیز منابع کتابخانه‌های عمومی است، گفت: با توجه به نیاز کتابخانه‌های عمومی به تجهیز منابع، طرح‌ها و اقدامات گوناگونی برای خرید و توزیع منابع در کتابخانه‌های عمومی فارس در دست پیگیری است.

شمار کتابخانه‌های عمومی استان فارس ۲۲۳ کتابخانه است.
انتهای پیام/ر

تجهیز و به روزرسانی کتابخانه‌های عمومی فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.