مراسم تکریم از حسین فاضلی دونده پیشکسوت و صاحب عناوین رامسری در مرکز خرید آرامش این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مراسم تکریم از حسین فاضلی دونده پیشکسوت با همکاری هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان رامسر به پاس ۴۲ سال فعالیت حرفه‌ای این دونده دو‌های سنگین با پشتیبانی فرماندار و رئیس شورای ورزشی این شهرستان برگزار شد.


محمد آزاد فرماندار شهرستان رامسر در این مراسم گفت: آنچه مردم از این ورزشکار از سال‌های پیش تاکنون در خاطره‌ها به یادگاردارند پشتکار، تمرین مستمر، افتادگی و اخلاق شایسته است.


وی افزود: کار هیئت ورزش‌های همگانی در طرح تکریم از این ورزشکار شایسته قدردانی است و باید از افتخار آفرینان شهرستان شایسته تجلیل شود.


فرماندار شهرستان رامسر گفت: از فاضلی‌ها باید در تربیت ورزشکاران نخبه جهت شرکت در میدان‌های ملی و بین المللی بهره جست.


حسین فاضلی نیز برگزاری چنین مراسمی را تولدی دوباره برای خود دانست که اولین بار توسط هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان رامسر برگزار شد.


وی گفت: انگیزه‌های بالایی برای فعالیت و آموزش و تمرین علاقه‌مندان و ورزشکاران این رشته را در زادگاه خود به دست آورده است.


حسین فاضلی متولد ۱۳۳۵ است که ۴۲ سال سابقه فعالیت دارد و در بیش از ۱۰۰ مسابقه برون مرزی شرکت کرده است، طی بیش از ۴ دهه، ۲۸۰ هزار کیلومتر دویده که به تعبیرخودش سه بار دور کره زمین را دوید.


انتهای پیام/ع


تکریم از دونده پیشکسوت و صاحب نام رامسری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.