همزمان با آغاز هفته ملی کودک، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود اقدام به برگزاری مسابقه نقاشی با عنوان "محرم و کودکان حسینی" در شهر خوشه‌های زر نمود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، احسان پیشکاری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود هدف از برگزاری این مسابقه آشنایی هرچه بیشتر کودکان و نونهالان با فرهنگ عاشورایی به زبان هنر و فرهنگ‌سازی و یادگیری هنر نقاشی و نهادینه شدن آن در سنین کودکی در بین کودکان عنوان کرد.
وی افزود: این مسابقه با استقبال کودکان همراه بوده و شرکت‌کنندگان با هیجان خاصی در یک رقابت سالم حضور یافته و تراوشات ذهنی کودکانه خود را بر روی کاغذ به تصویر کشیدند و جوایز خود را دریافت کردند.
پیشکاری با اشاره به این که این مسابقه تا پایان هفته ملی کودک ادامه دارد خاطر نشان کرد : والدین این کودکان می‌توانند با توجه به فراخوان و تبلیغات انجام گرفته، نقاشی کشیده شده آنان را برای شرکت در مسابقه تحویل مربیان کانون دهند و یا با حضور کودکان در سالن کانون پرورش فکری کودکان و کشیدن نقاشی در این محل، آثار آنان در مسابقه شرکت داده شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود گفت: به زیباترین نقاشی‌های کشیده شده و مرتبط با موضوع مسابقه، به قید قرعه و به رسم یادبود هدایایی اهدا می‌شود.

انتهای پیام / ک


محرم و کودکان حسینی عنوان مسابقه نقاشی کودک در ایجرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.