عظمتی مطرح کرد:

رشد ۱۳پله ای دانشگاه شهید رجایی در پایگاه استنادی جهان اسلام/ ورود ۸ هزار نیرو به آموزش و پرورش

رئیس دانشگاه شهید رجایی گفت: دانشگاه روند رو به رشد داشته است و هشت هزار نیرو در اختیار آموزش و پرورش قرار دادیم.

رشد ۱۳پله ای دانشگاه شهید رجایی در پایگاه استنادی جهان اسلام/ ورود ۸ هزار نیرو به آموزش و پرورشبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم آغاز سال تحصيلی ۹۷-۹۶ و رونمايی از سند راهبردی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تربيت دبيرشهيد رجايی باحضور سید محمد بطحايی، وزير آموزش و پرورش و حمیدرضا عظمتی رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی صبح امروز در محل این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم عظمتی با بیان اینکه دانشگاه در چهار دهه فعالیت خود روند رو به رشد داشته است، عنوان کرد: این روند همچنان وجود داشته و اگر بخواهیم موفقیت ها را ارزیابی کنیم باید شاخص های دانایی برای آن در نظر گرفته شود.

وی افزود: ظرفیت های دانشگاه را با تمام توان در اختیار آموزش و پرورش قرار دادیم و با احتساب دوره های مهارت آموزی حدود ۸هزار نفر وارد آموزش و پرورش شدند.

رئیس دانشگاه شهید رجایی گفت: بازنگری دروس، دوره های باز آموزی برای معلمان خارج از کشور، برگزاری دوره‌های آمادگی المپیادهای دانش آموزی از جمله برنامه‌های دانشگاه بوده است و در تمام هشت گروه اعزامی المپیادهای، دانش آموزان رتبه های تک رقمی کسب کردند.

عظمتی تصریح کرد: همکاری با جشنواره خوارزمی طی سه سال اخیر انجام شد و در حوزه پژوهشی کارهای قابل قبولی داشتیم و آمار پژوهش از ۳۰۰مفاله در سال ۹۳به ۶۲۰ رسیده است.

وی بیان کرد: در حوزه روابط بین الملل اولین بار قرارداد بین المللی منعقد شد تا خدمات ویژه در حوزه خاورمیانه داشته باشیم.

رئیس دانشگاه شهید رجایی عنوان کرد: در حوزه فرهنگی یک و نیم برنامه فرهنگی در نظر گرفته شده، در حوزه دانشجویی نیز امکانات و تسهیلاتی در نظر گرفته شده است.

وی گفت: دانشگاه شهید رجایی در سال ۹۵،به استناد ISC سیزده پله صعود داشته و در میان برخی شاخص ها از بسیاری از دانشگاه های مطرح بالاتر بودیم.

عظمتی یادآور شد: پتانسیل علمی و پژوهشی در سطح وزراتخانه بیش از پیش مورد توجه واقع شده و حمایت‌های لازم از این دانشگاه صورت گرفته است.

انتهای پیام /

مراسم آغاز سال تحصيلی ۹۷-۹۶

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.