‎ افزایش 141 درصدی اعتبارات ورزش رودبار

اعتبارات ورزش شهرستان رودبار 141 درصد افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ میر غضنفری، فرماندار رودبار گفت: با افزایش 141 درصدی اعتبارات ورزش در شهرستان رودبار باید شاهد تحول در فرایند توسعه رشته های ورزشی باشیم.

وی با بیان اینکه تحول در حوزه ورزش نیازمند همگرایی همه مسئولان و پیشکسوتان و هیات های ورزشی خواهد بود، افزود: انتظار می رود با حمایت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و درایت مدیریت ورزش جوانان شهرستان شاهد پیشرفت قابل ملاحظه ورزش قهرمانی و همگانی باشیم.

جمالی، نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی نیز مطالبه گری اعتبارات استانی و ملی را لازمه توسعه روزافزون برشمرد و گفت: با توسعه زیرساخت ها و افزایش سرانه ورزش می توانیم شاهد شکوفایی ورزشکاران در صحنه های ملی و بین المللی باشیم.

بازیار، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رودبار نیز به برگزاری بیست و ششمین جلسه ورزش شهرستان با حضور فرماندار و مسئولین مربوطه اشاره و تصریح کرد: وجود تعامل سازنده از بارزترین شاخصه در دستیابی به اهداف توسعه خواهد بود که خوشبختانه در شهرستان رودبار این فرایند به شکل مطلوبی دنبال شده و امید آن داریم با موفقیت های بزرگ در عرصه های ملی جایگاه ورزش مان را در سطح استان و کشور تثبیت کنیم.

 

انتهای پیام/ع

 

افزایش اعتبارات ورزش شهرستان رودبار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.