نخستین دوره ایده‌پروری و ارایه طرح‌های نوآورانه هنری (المان شهری) با عنوان "جایزه شیخ بهائی" در مشهد برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ هادی قاسم‌پور رییس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد گفت:  المان و مبلمان تعاملی، فضای شهری تعاملی، المان استقبال از بهار ۹۷ از محور‌های اصلی نخستین دوره ایده‌پروری و ارایه طرح‌های نوآورانه هنری (المان شهری) جایزه شیخ بهائی است.

 
وی تعامل، انرژی پایدار، شهر شاد شهروند سالم را از معیار‌های اصلی ارزیابی ایده دانست و افزود: آشنایی و ترغیب جوانان نسبت به انجام نوآوری‌های شهری، آشنایی با نحوه‌ی برخورد نوآوران با مسایل شهری و راهنمایی نوآوران در خصوص فرآیند حل مسایل به شیوه‌ای نوآورانه از اهداف نخستین دوره ایده‌پروری و ارایه طرح‌های نوآورانه هنری (المان شهری) جایزه شیخ بهائی می‌باشد.

رییس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهدبا اشاره به حضور تیم‌ها در کارگاه آموزش بوم نوآوری سازمانی افزود: با اتمام زمان فراخوان پس از بازبینی و پذیرفته‌شدن طرح‌ها، در اردوی دو روزه مورخ ۱۰ و ۱۱ آبان ماه سال ۹۶، تیم‌های پذیرفته شده در دور میز‌ها مستقر شده و به کمک منتور‌ها ایده خود را تکمیل می‌نمایند.

قاسم پور خاطرنشان کرد: به شرکت‌کنندگان گواهی حضور و به سه هنرمند برتر به ترتیب اول تا سومی ۳۰، ۲۰ و ۱۰ میلیون ریال اهدا خواهد شد.
 
وی گفت:مهلت ارسال طرح‌های نخستین دوره ایده‌پروری و ارایه طرح‌های نوآورانه هنری (المان شهری) با عنوان "جایزه شیخ بهائی" از دهم تا ۲۲ مهرماه سال جاری می‌باشد.
 
انتهای پیام//ف.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.