رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سازمان محیط زیست یک سازمان ضعیف و مستضعف است و بودجه آن کمتر از 3 درصد بودجه شهرداری تهران است.

سازمان محیط زیست یک سازمان ضعیف و مستضعف استبه گزارش خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عیسی کلانتری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در مراسم امضای تفاهم نامه احیای پارک طبیعت پردیسان که امروز (یکشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: پارک پردیسان، پارک شهر تهران است و ریه پایتخت محسوب می‌شود.

وی افزود: سازمان محیط زیست یک سازمان ضعیف و مستضعف است و بودجه آن کمتر از 3 درصد بودجه شهرداری تهران است.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سازمان محیط زیست از نظر مالی در وضعیت بدی قرار دارد و در حال زمین خوردن است.

سازمان محیط زیست به کمک شهرداری پارک پردیسان را احیا می‌کند

عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در جمع خبرنگاران در خصوص بهسازی پارک پردیسان اظهار کرد: پارک پردیسان به شهرداری واگذار نمی‌شود، بلکه شهرداری به علت محدود بودن اعتبارات مالی کمک خواهند کرد، چرا که سازمان حفاظت محیط زیست توان بهسازی این پارک را ندارد، لذا از شهرداری برای بازسازی پارک پردیسان درخواست کمک کردیم.

وی افزود:در گذشته بحث بازسازی پارک پردیسان با شهرداری مطرح شده بود، اما در این باره با شهرداری و شورای شهر به توافق نرسیدیم. اما اخیرا با دستور محمدعلی نجفی شهردار تهران، شهرداری و شورا با سازمان حفاظت محیط زیست به توافق رسیدند.

کلانتری گفت: قرار شده تا با همکاری شهرداری این پارک در کمتر از یک سال احیا، بهسازی و بازسازی کنیم.

وی ادامه داد: بر اساس پیش بینی‌های انجام شده طی 10 سال گذشته، به زودی پارک پردیسان بهسازی و مورد استفاده مردم تهران قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در پایان گفت: پارک پردیسان به علت خشکی درختان، آتش سوزی‌های اخیر، محدودیت در امر آب رسانی و کمبود منابع مالی سازمان محیط زیست برای بهسازی و حفاظت از آن در وضعیت مناسبی نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار