مسئول مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام (ره) آران و بیدگل از افزایش ۱۱ درصدی جمع آوری زکات در شش ماهه اول امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احسان تقی زاده اظهار داشت: در شش ماه نخست امسال ۸۸۰ میلیون تومان زکات از کشاورزان آران و بیدگل جمع آوری شده که این میزان نسبت به سال گذشته افزایش ۱۱ درصدی داشته است.

وی افزود: برگزاری جلسات متعدد با حضور ائمه جمعه شهرستان در مزارع، کلاس ‌های آموزشی و ملموس کردن برکات پرداخت زکات در بین کشاورزان از جمله دلایل افزایش میزان زکات در آران و بیدگل است.

 مسئول مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) آران و بیدگل با بیان اینکه عدم توجه به پرداخت زکات عذاب الهی و جدا شدن مردم از فقرا خسران الهی را به همراه دارد، تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده سعی داریم، سهم بیشتری از زکات به محرومان شهرستان آران و بیدگل اختصاص یابد.

وی فعالیت بیشتر مبلغان دینی در ترغیب مردم به انفاق را خواستار شد و ابراز داشت: ستون‌های اصلی ادیان الهی نماز، عبادت پروردگار و زکات است و مبلغان باید برای آگاهی مردم از احکام زکات و تشویق آن‌ها برای پرداخت انفاق به نیازمندان تلاش کنند.

 

انتهای پیام/م

 

جمع آوری ۸۸۰ میلیون تومان زکات از کشاورزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.