بیش از 512میلیون تومان در قالب کمک‌هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به 195 زوج تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در شش‌ماهه نخست امسال پرداخت‌ شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛هدایت صفری ، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از ارائه 195 مورد کمک‌هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به زوج‌های جوان تحت حمایت این نهاد در شش‌ماهه نخست امسال خبر داد و گفت : بیش از 512میلیون تومان به‌منظور کمک به تأمین جهیزیه و هدیه ازدواج زوج‌های نیازمند تحت حمایتت کمیته امداد استان زنجان در شش‌ماهه نخست امسال پرداخت‌شده است.
وی بابیان اینکه از مجموع کمک‌هزینه ازدواج پرداختی به جامعه هدف کمیته امداد استان زنجان در شش‌ماهه نخست امسال حدود150میلیون تومان از محل منابع داخلی این نهاد تأمین‌شده است ، افزود : بیش از 326 میلیون تومان نیز از محل کمک‌های مردمی در قالب کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان نیازمند در شش‌ماهه نخست امسال هزینه شده است.
صفری ادامه داد : همچنین در شش‌ماهه نخست امسال به‌منظور کمک به تأمین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان36 میلیون تومان نیز در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه از محل صندوق امداد ولایت پرداخت‌شده است.
وی بابیان اینکه در کنار پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد ، خدمات مشاوره‌ای نیز به‌منظور پایداری ازدواج صورت گرفته توسط این نهاد به زوج‌های جوان ارائه می‌شود ، ادامه داد : همچنین باهدف تحکیم نهاد خانواده و توجه به ابعاد معنوی جامعه هدف دوره‌های آموزشی متناسب با گروه‌های هدف در قالب آیین همسرداری و فرزند پروری نیز برای زوج‌های جوان تحت حمایت برگزارمی شود.
صفری بیان کرد : خدمات مشاوره‌ای ارائه‌شده به مددجویان تحت حمایت و دوره‌های آموزشی برگزارشده برای زوج‌های جوان موجب می‌شود ازدواج‌های صورت گرفته در بین جامعه هدف کمیته امداد از پایداری بالایی برخوردار شود .
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه  ، گفت : تلاش می‌کنیم با زمینه‌سازی برای افزایش مشارکت خیران در تأمین کمک‌هزینه ازدواج زوج‌های نیازمند، افراد پشت نوبت دریافت کمک‌هزینه ازدواج از این نهاد به صفر برسد.
وی با دعوت از خیران و مؤسسات خیریه فعال در این بخش برای کمک به تأمین هزینه ازدواج زوج‌های نیازمند ، ادامه داد:خیران زنجانی می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و یا شماره‌گیری #024*8877* از طریق تلفن همراه در تأمین هزینه ازدواج زوج‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان مشارکت کنند.
انتهای پیام/ن

 

 200مدد جو زنجانی در انتظار کمک هزینه ازدواج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.