معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم گفت: روستاییان حق دارند پول گندم فروخته شده را کمتر از دو هفته دریافت کنند.

آآآ///پرداخت پول گندم به روستاییان در دو هفته باید صورت گیرد/ضرورت بهره گیری از صنایع تبدیلی در کنار مشاغل روستاییبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ابوالفضل رضوی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری  با اشاره به لزوم توجه جدی به توسعه  مناطق روستایی اظهار کرد: اگر به این مقوله توجهی بیشتر می شد،به مراتب رشد اقتصاد کشور  بهتر انجام می گرفت.

وی با اشاره به تشکیل شورای هم افزایی روستایی، افزود: تمامی دستگاه‌های کشور مرتبط با روستاها، هر ماه جلساتی را برای هماهنگ کردن اقدامات برگزار می‌کنند و همواره  هماهنگی های لازم اتفاق می افتد.

رضوی آموزش را در توسعه روستاها امری مهم بر شمرد و گفت:  آموزش های مهارتی، فنی و تجارتی و داد و ستد و نیز آموزش های روابط عمومی  باید توجه جدی شود .

این مقام مسوول به رادیو گفتگو گفت : از طریق جلسات با استانداری ها و مدیران کل مسائل و مشکلات هر روستا را تبیین می‌کنند و امروز به مراتب کیفیت متفاوتی را نسبت به سال گذشته شاهد هستیم.

رضوی در ادامه افزود: باید به روستاییان آگاهی لازم را ارائه دهیم، چراکه آنها  حق دارند پول گندم فروخته شده را کمتر از دو هفته دریافت کنند، اما گاه مشکلات و ناآگاهی‌ها مسائلی را بوجود می آورد و روستاییان نیز باید تا حدی توانمند باشند تا درآمد زندگی شان تنها از محل فروش گندم تامین نشود.

به گفته وی اگر محصولات روستا را افزایش دهیم و صنایع تبدیلی، شرکت های فراوری معدنی، گردشگری و... را نیز وارد روستاها کنیم، روستاییان از راه های مختلف ارتزاق خواهند کرد و مشکل درآمدی شان نیز بر طرف می شود.

انتهای پیام/

توجه به مناطق روستایی، رشد اقتصادی را در بر دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۶:۱۳ ۰۷ مرداد ۱۳۹۷
پول ماربدهید بانک توجه به ما ندارد بدهکار هستیم
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۶:۱۳ ۰۷ مرداد ۱۳۹۷
پول ماربدهید بانک توجه به ما ندارد بدهکار هستیم
آخرین اخبار