رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی استان قم برگزار شد و کشتی گیران برتر قم معرفی و تجلیل شدند.

تجلیل از نفرات برتر مسابقات کشتی فرنگی در قمبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی استان با حضور ۵۸ شرکت کننده مدعی کسب عناوین برتر در ۱۰ وزن برگزار شد و نفرات برتر این مسابقات در پایان معرفی شدند و مورد قدردانی قرار گرفتند.

این رقابت‌ها شامگاه جمعه به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس در خانه کشتی استان قم برگزار شد و با معرفی سکونشینان قهرمانی به اتمام رسید و نفرات برتر این رقابت‌ها ۲۳ آبان ماه در مسابقات قهرمانی کشور در اندیمشک بروی تشک خواهند رفت.

در وزن ۸۷ کیلوگرم محمد علی حیدری اول شد و در وزن ۹۷ کیلوگرم مهدی قره گوزلو با برتری برابر رقیب خود در فینال مدال طلا را برگردن آویخت و ابوالفضل زینتی رفاه در وزن ۷۴ کیلو و حمید رضا جعفریانی در ۱۳۰ کیلو نفرات برتر اوزان خود لقب گرفتند.

علی سلیمانی کشتی گیر دسته ۷۷ کیلوگرم در وزن خود به مقام اول دست یافت و در وزن ۸۷ کیلوگرم محمد صادق عبداللهی در فینال حریف خود را شکست داد و طلا گرفت و مقام قهرمانی وزن ۸۲ کیلوگرم نیز به امیر حسین مولایی رسید.

در این رقابت‌ها در دسته ۵۵ کیلوگرم مهدی قربانی به مقام قهرمانی رسید، در وزن ۶۰ کیلوگرم رضا مردی صاحب عنوان نخست شد و در دسته ۶۳ کیلوگرم محمد امین خلیلی موفق شد مقام قهرمانی را از آن خود کند.

این در حالی است که تیم کشتی فرنگی استان قم با نام شهدای مدافع حرم در لیگ کشتی فرنگی کشور نیز حضور دارد.

انتها ی پیام/ح

کشتی گیران برتر قم معرفی و تجلیل شدند

برچسب ها: سرویس ورزشی ، کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.