عبدالعزیر الدوساری، یکی از بازیکنان الهلال است که با این باشگاه سعودی به مشکل خورده است و مسئولان تیم الهلال تصمیم گرفتند این بازیکن را در لیست فروش خود قرار دهند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و ‌به نقل از العاجل، عبدالعزیر الدوساری، یکی از بازیکنان الهلال است که با این باشگاه سعودی به مشکل خورده است و مسئولان تیم الهلال تصمیم گرفتند این بازیکن را در لیست فروش خود قرار دهند. این‌ در حالی است که این بازیکن 2 سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد.

بر همین اساس الدوساری اعلام کرده است تنها در صورتی از الهلال جدا می‌شود که تمام رقم قرارداد خود را در 2 سالی که از مدت قراردادش باقی مانده است دریافت کند و این موضوع با با مخالفت باشگاه الهلال مواجه شده است.

باشگاه الهلال واکنش تندی به این اقدام بازیکن خود نشان داد تا جایی که او را وادار به حضور 12 ساعته در باشگاه کرده است و بیان کرده است او باید زیر نظر مربیان به تمرینات بدنسازی بپردازد و جالب این که هیچ شانسی هم برای بازی کردن در تیم نخست ندارد و تنها باید در این مدت 2 سالی که از قراردادش باقی مانده است به تمرین کردن مشغول شود.

انتهای پیام/

تصمیم عجیب الهلال برای یکی از بازیکنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار