معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: مهدکودک‌ها باید به صورت متوازن در فضای شهری توسعه یابند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛علیرضا رادفر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در جلسه کارگروه زن و خانواده با اشاره به لزوم نظارت بیشتر بر اعطای مجوز به مهدکودک‌ها گفت: مهدکودک‌ها باید به منظور دسترسی بهتر برای اقشار مختلف مردم به صورت متوازن در فضای شهری توسعه یابد.

رادفر افزود: تعداد مهد‌های کودک فعال در نقاط مختلف شهری و به ویژه در حاشیه شهر‌ها طبق ضوابط و قوانین تعیین شده و از تمرکز مهد‌ها در یک نقطه جلوگیری شود.

وی با اشاره به برخورد جدی با متخلفان در این حوزه اظهار کرد: مهد کودک‌ها در موضوع روند کاری خود باید از بند‌های قانون تبعیت کنند و نظارت نهاد‌های متولی نیز در این زمینه ضروری است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: تغذیه ارائه شده، تجهیزات، مربیان و نیرو‌های بکار گرفته شده در مهد‌های کودک باید مورد نظارت قرار گیرد.
 

نمایشگاه محصولات تولیدی و دستی زنان عشایر آذربایجان غربی برگزار می شود


شهلا تاجفر مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: بازدید از مناطق عشایری لزوم چاره اندیشی به مشکلات بهداشتی و آموزشی این مناطق را مشخص کرده است.

وی اضافه کرد: ارائه آموزش‌های بهورزی و کمک‌های اولیه مورد نیاز دختران تحصیل کرده و باسواد عشایر در راستای کمک به خانوار‌های مناطق ییلاقی در صورت بروز حوادث می‌تواند گام مطلوبی برای ارائه برخی خدمات به این افراد باشد.

تاجفر بیان کرد: حضور در مناطق ییلاقی و ویزیت بیماران به صورت ماهانه امری است که در جهت تامین بهداشت خانوار‌ها می‌تواند مفید واقع شود.
 
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری نمایشگاه محصولات تولیدی و دستی زنان عشایر آذربایجان غربی ادامه داد: این نمایشگاه با هدف عرضه مستقیم محصولات تولیدی در راستای حفظ حقوق شهروندی و خرید و فروش محصولات ارگانیک عشایر دهه اول آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی ارومیه دایر می‌شود.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.