رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از اختصاص مشوق‌های حداکثری به سرمایه گذاران شهرک‌های صنعتی کم تقاضا در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احد فتوحی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در نخستین جلسه هیات مدیره این شرکت اظهار کرد: اختصاص حداکثری مشوق‌های سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی کم تقاضا محور از برنامه‌های جدید جذب سرمایه گذار برای فعال کردن این شهرک‌ها است.

 وی با بیان اینکه بیش از نیمی از شهرک‌ها و نواحی صنعتی در حال واگذاری استان، کم تقاضا محور محسوب می‌شوند، ادامه داد: برای فعال کردن این شهرک‌ها و ایجاد واحد‌های صنعتی و اشتغال زایی با استفاده از ظرفیت‌های قانونی، حداکثر سقف مشوق‌ها به سرمایه گذاران اختصاص خواهد یافت.

احد فتوحی با اشاره به اختصاص سریع مشوق هابه سرمایه گذاران تصریح کرد: در این زمینه به محض به بهره برداری رسیدن واحد‌های صنعتی در مدت زمان تعیین شده، شامل ۱۰ درصد بخشودگی خواهند شد و این مشوق در کوتاه‌ترین زمان و با حذف بروکراسی‌های اداری به صنعتگران اختصاص می‌یابد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های ملی برای ارتقای جایگاه بخش صنعت و اشتغال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فارس، بیان کرد: در این زمینه با تعامل بین نمایندگان مردم در خانه ملت و مدیریت ارشد استان و رایزنی و مذاکره با مدیران در سطوح ملی برای اختصاص مشوق‌های بیشتر برای صنعتگران استان تلاش می‌شود.

فتوحی با اشاره به اختصاص مشوق‌های حداکثری سرمایه گذاری به طرح‌های صنعتی دارای اشتغال بالا افزود: چنانچه سرمایه گذار در برنامه زمان بندی مشخص شده نسبت به راه اندازی واحد صنعتی اقدام و در این زمینه ایجاد اشتغال کند با استفاده از اختیارات هیات مدیره شرکت، مشوق‌های حداکثری اختصاص داده می‌شود.

وی گفت: اکثر اختیارات سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به هیات مدیره‌های شرکت‌های استانی تفویض شده است، این موضوع را گامی موثر در زمینه تسریع در ارائه خدمات و اختصاص مشوق‌ها به صنعتگران و سرمایه گذاران اعلام کرد.

فتوحی اضافه کرد: در این زمینه باید از اختیارات قانونی در زمینه توسعه صنعت و اشتغال استان نهایت استفاده را انجام دهیم.

انتهای پیام/ن

اختصاص مشوق‌های حداکثری به سرمایه گذاران شهرک‌های صنعتی کم تقاضا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار