معاون فرماندار دشتی خبر داد:

نظارت بر مراکز عرضه کننده مرغ در دشتی تشدید شود

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشتی گفت: نظارت بر مراکز عرضه کننده مرغ در دشتی تشدید شود.

نظارت بر مراکز عرضه کننده مرغ در دشتی تشدید شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد حسینی صبح شنبه در جلسه آنفولانزای فوق حاد پرندگان شهرستان دشتی بر لزوم خرید نیاز‌های پروتئینی شهروندان از فروشگاه‌های مجاز تاکید کرد و اظهار داشت: تامین سلامت سفره‌های شهروندان را یکی از دغدغه‌های اصلی دولت یاد کرد. در حال حاضر در راستای تامین امنیت غذایی مردم توسط همه دستگاه‌های مرتبط تلاش‌های خوبی در حال انجام است که همکاری شهروندان در بهبود نتایج حاصله بسیار موثر است.

حسینی ضمن تشکر از عملکرد اداره دامپزشکی در حوزه تامین سلامت مواد خام دامی بر لزوم افزایش آموزش و اطلاع رسانی به مردم تاکید کرد و گفت: نهاد‌های که در زمینه دام و طیور تسهیلات پرداخت می‌کنند با ادارات جهاد کشاورزی و دامپزشکی برای آموزش بهره برداران اقدام مقتضی به عمل آورند. با توجه به احتمال شیوع بیماری آنفولانزای مرغی با عرضه کنندگان مرغ زنده در شهرستان دشتی الزامات قانونی اعمال کنند.نظارت بر مراکز عرضه مواد غذایی امری مهم و ضروری است و متولیان باید موضوع عرضه مرغ زنده را با دقت رصد کنند و با متخلفان برخورد قانونی انجام دهند.

وی با اشاره به عرضه مرغ زنده در بازار‌های خورموج، کاکی و شنبه بر ضرورت توقیف محوله‌های غیر مجاز توسط نیروی انتظامی و معرفی آنان به دستگاه‌های ذیربط تاکید کرد.

انتهای پیام /پ

نظارت بر مراکز عرضه کننده مرغ در دشتی تشدید شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.