معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: استان قزوین در سال گذشته در زمینه ورزش و جوانان رشد خوبی داشته و جز استان‌های موفق در این زمینه محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ امیررضا خادم در دیدار با استاندار قزوین با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان قزوین در زمینه ورزش افزود: براساس ارزیابی سال ۹۵ قزوین در استان‌های هم رده خود رتبه اول و در کشور رتبه پنجم را به خود اختصاص داده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان از تیم خوبی تشکیل شده است و همین امر باعث شده تا رتبه استان در کشور رتبه خوب و قابل قبولی باشد.

خادم افزود: امروز در کشور سرمایه زیادی برای ورزش فوتبال در نظر گرفته می‌شود، ولی برای ورزش‌های دیگر این میزان سرمایه گذاری وجود ندارد که باید به این امر توجه شود.

وی به حضور حامیان مالی تیم‌های ورزشی اشاره کرد و افزود: مسئولین استان گام‌های خوبی در زمینه تامین حامیان مالی تیم‌های ورزشی برداشته اند و انتظار آن می‌رود که این روند ادامه داشته باشد.

خادم گفت : بودجه‌های ورزشی بعنوان هزینه نیست و یک سرمایه گذاری خوب و مطمئن در زمینه کاستن افسردگی و یاس در جامعه به شمار می‌رود.

امیررضا خادم معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌های وزارت ورزش و جوانان بمنظور شرکت در مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین به این استان سفر کرده بود.

انتهای پیام/

 

دیدار معاون وزیر ورزش و جوانان با استاندار قزوین

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.