مدیرکل راه و ترابری استان سمنان گفت : راه های ارتباطی 39 روستای این استان براساس برنامه ششم توسعه تا پایان سال 97 تکمیل و بازسازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سیدعبدالمجید نژاد صفوی مدیرکل راه و ترابری استان سمنان با بیان این که راه های ارتباطی39 روستای سمنان براساس برنامه ششم توسعه تا پایان سال 97 تکمیل و بازسازی می شود گفت : 2 روستا در سمنان، 10 روستا در دامغان، 10 روستا در شاهرود، پنج روستا در میامی، پنج روستا در گرمسار، سه روستا در مهدیشهر، 2 روستا در آرادان، و 2 روستا در سرخه مشمول طرح توسعه و توانمندسازی روستایی در این طرح هستند.


وی با اشاره به وجود بیش از یکهزار کیلومتر راه روستایی در استان سمنان گفت :  باید برای رونق کسب و کار و افزایش رفاه اجتماعی به نوسازی این راه ها توجه داشت.


مدیرکل راه و ترابری استان سمنان ادامه داد : در دولت تدبیر و امید میزان اعتبارات تخصیصی در بخش راه روستایی بیش از پنج درصد افزایش یافت و 30 راه روستایی استان سمنان آسفالت و بازسازی شد.


نژادصفوی با بیان این که در دولت تدبیر و امید بیش از 16 هزار میلیارد ریال اعتبار در بخش راه شهری در سمنان هزینه شد، گفت : در چهارسال گذشته بیش از 200کیلومتر به میزان راه های دسترسی و امن این استان افزوده شد.


مدیرکل راه و ترابری سمنان با اشاره با طرح های در حال ساخت بخش راه این استان گفت: ساخت قطعه گرمسار- سمنان آزادراه حرم تا حرم، باند دوم محور دامغان - معلمان - جندق و سمنان - فیروکوه تاپایان دولت دوازدهم به بهره برداری می رسد.


انتهای پیام / ه


بازسازی راه های ارتباطی روستاهای استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.