فرمانده نیروی انتظامی فارس از کاهش ۷ درصدی انواع جرم در استان فارس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمدعلی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی گفت: با توجه به اینکه امروزه پلیس به سمت حرفه‌ای‌گرایی پیش رفته آمار جرائم نیز کاهش یافته به‌گونه‌ای که از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۷ درصد انواع جرائم استان فارس کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه رتبه امنیتی استان فارس در ۲ سال گذشته در کشور ارتقاء یافته است، ادامه داد: استان فارس با ۹۲ درصد بالاترین میزان احساس امنیت و رضایت‌مندی مردم از اقدامات پلیس را کسب کرده است.

سردار گودرزی با بیان اینکه در ۲ سال گذشته تعداد ۲۶ باند اشرار مسلح در استان به هلاکت رسیده‌اند، تصریح کرد: در همین راستا با اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی، تعداد یک هزار و ۱۰۰ اراذل و اوباش در استان فارس دستگیر و پرونده آنان به مراجع قضایی انتقال داده شده است.

فرمانده نیروی انتظامی فارس پاکسازی ۸۴۰ محله آلوده در شیراز را یکی از اقدامات مهم نیروی انتظامی برشمرد و اضافه کرد: امروزه تعاملی که بین شهروندان و پلیس وجود دارد سبب شده امنیت استان ارتقا یابد.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس به همکاری پلیس‌های افتخاری یاوران محرم در برگزاری مراسم‌های عزارداری سالار شهیدان امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: امسال در دهه اول محرم عزاداری‌ها بدون هیچ گونه ناامنی با همکاری یاوران محرم برگزار شد.

اسماعیل تبادار، استاندار فارس نیز در این مراسم بیان کرد: بالاترین سرمایه پلیس اعتماد عمومی است، پلیس به تنهایی ایجادکننده امنیت نیست، امنیت مطلوب نتیجه کارکرد‌های صحیح نهاد‌های اجتماعی است که وظایف هر شهروندی را مشخص می‌کند.

وی ادامه داد: نگاه امنیت به همه افراد جامعه تعلق دارد که باید بدون توجه به سلائق سیاسی، تفاوت‌های دینی، قومی چتر امنیت بر سر همه شهروندان سایه بیفکند.

در این مراسم از خانواده‌های شهدا و ایثارگران نیروی انتظامی و همچنین از نخبگان و پیشکسوتان عرصه نظم و امنیت تجلیل شد.

انتهای پیام/ن

مراسم صبحگاه مشترک نیروی های مسلح در شیراز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار