امام جمعه فردوس گفت:دشمنان امروز به این نتیجه رسیده‌اند که شکستن مرزهای این کشور با برداشتن مرزهای اخلاقی امکان پذیر است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا بابایی امام جمعه فردوس صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان فردوس گفت:اسلامی شدن جامعه و حراست از مرزهای اخلاقی در کنار برقراری امنیت از وظایف نیروی انتظامی است که از مطالبات رهبری از این نیرو است.

وی افزود:مردم باید احساس کنند که چشم بصیر و دست قدرتمندی مراقب آنها است و نیروی انتظامی با قاطعیت همراه با مهربانی در اجرای قانون عمل کند.

 حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا بابایی حراست از مرزهای اخلاقی در کنار حراست از مرزهای جغرافیایی را از وظایف نیروی انتظامی عنوان کرد.

امام جمعه فردوس گفت:دشمنان امروز به این نتیجه رسیده‌اند که شکستن مرزهای این کشور با برداشتن مرزهای اخلاقی امکان پذیر است به همان اندازه که هنجارشکنان از نیروی انتظامی وحشت دارند باید مردم احساس آرامش داشته باشند و نگذارند دشمنان زمینه نفوذ در خانواده‌ها را پیدا کنند.

وی کشف یک تن مواد مخدر و برگشت 2 میلیارد و 200 میلیون تومان اموال مال باختگان به صاحبانشان را از افتخارات فرماندهی انتظامی شهرستان فردوس در یکسال گذشته برشمرد.

انتهای پیام/غ

حراست از مرزهای اخلاقی و  جغرافیایی از وظایف نیروی انتظامی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار