۸۰۰ واحدصنفی بدون پروانه در شهرستان خرم‌آباد شناسایی شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  محمدرضا صفی‌خانی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، گفت: با هماهنگی که با اتاق اصناف صورت گرفته، تمام واحد‌های فاقد پروانه کسب که در حال فعالیت بوده شناسایی و در حال ساماندهی هستند.

وی خاطر نشان کرد: تنها ۸۰۰ واحدصنفی بدون پروانه در شهرستان خرم‌آباد شناسایی شده که برخی از آن‌ها تا زمان تکمیل فرایند اخذ پروانه پلمب شده اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به فعالیت ۵۰ هزار و ۵۷۴ واحد دارای پروانه کسب در ۶ ماهه نخست سال در استان،گفت: در ۶ ماه ابتدایی سال ۹۵ تعداد ۴۶ هزار واحد پروانه کسب داشته که این آمار در نیمه نخست سال ۹۶ با افزایش چهار هزار و ۵۷۴ واحدی همراه بوده است.

صفی‌خانی تصریح کرد: همچنین در نیمه نخست سال ۹۶ چهار هزار و ۳۶۶ واحد فاقد پروانه کسب در لرستان وجود داشته که در مقایسه با سال ۹۵ که ۲ هزار و ۸۷۶ واحد بوده، تعداد آن افزایش یافته است.

وی از صدور ۴۹ کارت بازرگانی در ۶ ماهه نخست سال خبر داد و گفت: تعداد ۲۳ فقره کارت بازرگانی حقیقی و حقوقی و همچنین ۲۶ فقره کارت در نیمه نخست سال تمدید شده و در این مدت کارت ابطال شده‌ای وجود نداشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان افزود: از ابتدای سال تاکنون ۲۸ هزار و ۴۶۳ مورد بازرسی در سطح استان انجام گرفته که منجر به تشکیل ۲ هزار و ۲۳۸ پرونده شده است.

انتهای پیام/د

شناسایی ۸۰۰ واحدصنفی بدون پروانه در خرم‌آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.