همزمان با شروع سال تحصیلی جدید، موضوع بهداشت مدارس در اولویت شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده قرار گرفت.

بهداشت مدارس در اولویت شبکه بهداشتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مدیر شبکه بهداشت شهرستان لنده در سومین جلسه شورای سلامت و امنیت مواد غذایی این شهرستان با موضوع بهداشت مدارس گفت: با توجه به اهمیت بهداشت مدارس و همزمان با شروع سال تحصیلی جدید، بازرسان بهداشت محیط این شبکه از مدارس بازدید و مشکلات بهداشتی را به آموزش و پرورش شهرستان اعلام تا در سریعترین زمان رسیدگی شود.
امراله خانی همچنین به روند اجرای مصوبات جلسه گذشته اشاره کرد و افزود: بررسی وضعیت بهداشتی کشتارگاه، بررسی مشکلات بهداشتی و زیستی محیطی طرح ماهی‌های رودخانه موگرمون بی نتیجه ماند.
وی با اشاره به مشکلات زیست محیطی ناشی از انداختن لاشه‌های ماهی در رودخانه موگرمون یا محیط اطراف آن در سال گذشته بیان کرد: برای رفع این مشکل تهیه دستگاه لاشه سوز برای جلوگیری از آلودگی‌های زیست محیطی و انتقال بیماری‌ها با پیگیری اداره محیط زیست، دامپزشکی و بخشداری موگرمون مصوب شد.
وی ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات بهداشتی منطقه گردشگری موگرمون نبود سرویس‌های بهداشتی برای گردشگران می‌باشد که مصوب شد اداره میراث فرهنگی و گردشگری مکان مناسبی برای احداث سرویس بهداشتی در تفرجگاه موگرمون مشخص و نتیجه را تا دو ماه آینده به بخشدار موگرمون اعلام کند.

 انتهای پیام/غ

حل مسائل بهداشتی مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.